pirmdiena, 2010. gada 1. marts

emmm... diena

Man šķiet, ka cilvēkiem ,kas lasa manu blogu, to vajadzētu zināt. Sagatavojaties triecienam. Es dejoju hip-hopu. ahahaha. Nu labi, tas nesaucās hiphops, tas saucās Ladies style. Man riebjas tas nosaukums. Tas ir tas pats būtībā tikai sievišķīgāks. Nu ir jau cilvēki, kas to zina, bet zinu, ka ir, kas nezina. Bet es vēlaizvien mēdzu klausīties black metālu un iet ar kerzām uz to iestādījumu. Man vienkārši patīk. Smejos par sevi. Bet dejojot ir forši, tur jau arī ir tāda agresīva dejošana (nu bet mošpits noteikti ir agresīvāks) un tad var izsist arī savas emocijas un šodien bija forši, ka skolotājai nepatika kā mēs dejojam tāpēc viņa ik pēc reizes, kad slikti nodejojām lika mums pumpēties. Jautri es teikšu. Labs stimuls.

Bet šodien man nebija labs garastāvoklis. Pēc dejošanas uzlabojās. Es vienkārši mēdzu sev visu ko iestāstīt, kas man sabojā garastāvokli. Teiksim šoreiz es izdomāju, ka man tagad ir visādi cilvēki, bet pēc kāda gada vai diviem es ar viņiem vairs nerunāšu. Tas nekas, ka būs jauni. Šitie vairs nebūs. Tas ir skumīgi. Man vajag šos. Bet tas nav tik vienkārši.

Un es sapratu, ka twitterā ne dienu nevar izlaist. tur ir pārāk daudz visādas informācijas. Nesvarīgas gan, bet vienalga tīri interesantas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru