ceturtdiena, 2010. gada 25. marts

Atpūta

Katru gadu es atceros vienu iemeslu, kāpēc pirmā ģimnāzija tomēr ir forša. Katru gadu pirms lieldienu brīvdienām ir plus viena diena brīva, jo skolā notiek olimpiāde. Tas bija šodien. Tāpēc es paspēju izgulēties un neko neizdarīt. Nu lielos vilcienos. Es gulēju līdz 12 un redzēju mežonīgi daudz sapņus. Vienu sapni pat divas reizes. Es atklāju sprāgstvielu kontrabandu (saulīte)
Vienīgais, ka tagad man ir ļoti grūti sevi pārliecināt, ka rīt IR jāiet uz skolu.

Biju uz kino "Rīga". Tagad tur Kazahstānas filmu nedēļa. Bija forša filmiņa par mazu bērnu mīlestību. Man patīk doties uz kino "Rīga", jo tur ir smuki un tur var redzēt tās filmas, kuras nav parastās filmas un tad es jūtos inteliģenti turp dodoties.

Un mana māsa ir apslimusi, kas liek viņai justies vēl briesmīgāk, kas ir šausmīgi skumīgi. Uz viņu ir sāpīgi paskatīties. Šodien biju uz aptieku pirkt visādas zālītes. Tur bija tāda apaļīga vecenīte un es sāku justies slikti, ka es tik daudz zāles prasu un viņai tik daudz ir jāstaigā, jo tiešām izskatījās, ka viņai tas sagādā lielas pūles.

Un šodien trolejbusā iesāku lasīt Kleptona autobiogrāfiju. Jau pirmās divas lappuses man sagādāja lielu sajūsmu. ļoti patīk veids, kā viņa sarakstīta. Esmu ierauta. Un saņēmos un sāku skatīties "Inglourious Basterds".

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru