sestdiena, 2010. gada 6. marts

opera pēc negulētas nakts.

mmm... Man ļoti patika balets: "Tango.plus ceļojumi" galīgi jauki. Atceros, ka bērnībā sen sen gāju uz baletu un es nesapratu, kas tur interesants, visu laiku dejo kaut ko tur. smieklīgi. Bet viss nemaz nebija tik sinhroni un pat es saskatīju kļūdiņas, bet ļoti saviļņooši. pēc tam esi citā pasaulē.


Bet es tomēr vienalga nesaprotu, kurš čalis ir ar mieru dejot baletu. Nu man ļoti patīk, bet tomēr īpatnēji.
Bija divas daļas. vienā bija tango, otrā- ceļojumi. bilde ir no pirmās daļas. otrā daļā bija smuka mūzika. bija dūdas un bungas un visāda citāda interesanta mūzika.
Nezinu, vai es vienkārši neesmu sen bijusi uz baletu vai man pietrūkst kritikas, bet man tik ļoti patika. sajūsma.

Un man patiktu strādāt operā vai kādā teātri par vietu ierādītāju. Es vienmēr dodos uz šādām iestādēm un skatos, ka tas varētu būt patīkami.

un vēl Dailes teātra izrāde "Penelope un Diks" otrdien bija.

Es gribētu zināt kāda vīrieša viedokli par šo izrādi. Jo tur diezgan smagi nesa viņus cauri, lai gan paši jau bija vainīgi. Bet bija smieklīgi. Un jā, protams, Džilindžera izrādes vienkārši nevar iztikt bez neviena nāves. kādam vienmēr ir jānomirst. Pat ja žanrs ir- laulību komēdija. Smieklīga bija vecmāte, kas brauca ar trenažieri un klausījās Eminemu.
Bet arī teātri es īsti nespēju nokritizēt. Nav nevienas izrādes, par kuru es varētu pateikt, ka man nepatika.

Varbūt jāņem kritikas palīgstundas.

Un vēl tāda lieta, ka man jālasa literatūrā Anšlava Eglīša grāmatu "Es nebiju varonis". Nu man viņa patiktu, ja nebūtu jālsa obligāti un jāanalizē. Par karu, par Hitleru un vispār smaga grāmata. Man patika citāts: "Man liekas, es izturēju šo dresūru tikai tāpēc, ka tā bija tik bezdievīgi stingra: neatlika laika attapties, pārdomāt un sašust." Pie kā gan cilvēks nepierod.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru