sestdiena, 2010. gada 6. marts

dzīve ir forša.

Daudz pozitīvu emociju, bet tomēr ir iekšās tas kautrīgums, egoisms un nesabiedriskums, bet lēnām ir jāpārvar. Reizēm nevar visu.
Teiksim šobrīd es skumstu, ka ir cilvēki, kas man bija ļoti svarīgi senāk, bet tagad ar viņiem nekontaktējos. Nu mani tas traucē, ja es atdodu daļu sevis, bet pēc tam šī daļa aiziet prom. Esmu vienkārši sasodīti emocionāla. Un šoreiz nav saistība ar pusaudžu romantiskajām dēkām. Vispār tās tīneidžerīgās problēmas sāk apnikt ļoti.
Bet vispār jo neegoistiskāks tu esi, jo mazāk problēmu. Žēl, ka reti kurš to saprot.
Bet arī saprotot, nav tik viegli to izmantot.

Jau ceturtdien bija forši. Vienai pazīstamai meitenei vecāki dodas uz Rammstein, viņai tiek uzticēts pieskatīt savu mazo 1,5 gadus veco māsiņu. Viņa viena nav ar mieru un lūdz man palīdzību. Nu es labs cilvēks būdams piekrītu. lai gan pilnīgi nemāku apieties ar bērniem. Bet šitais bija tāds jaukumiņš.

ES ZINU, KA ES SAJŪSMINOS PAR BĒRNIEM.
Bet man teica, ka viņa ne pie viena tik ātri nepierodot. Nu bija jauna pieredze. Bet viņa bija forša. Viņas mīļākā grupa bija AC/DC. Kad skanēja citas dziesmas tad neko, bet kad ACDC tad viņa tiešām salika pirkstus metal fingers un sāka lēkāt un trakot. Nākamā roka paaudze. Vienkārši vecākiem arī forša mūzikas gaume: Pink Floyd, Aerosmith, Ozzy Osbourne, ACDC, Rammstein uc. Nu es neuzaugu ar roku. Žēl.
Un man patīk būt pieklājīgai.

Un 5diena. Man patika pozēt zīmēšanā. Nu apģērbtai protams. Man patīk ,ja mani zīmē. Man pat atdāvināja zīmējumus. Tas nekas, ka es savu zīmēšanas laiku, par kuru maksāju, atdevu pozēšanai. Ar kapiteļiem vēlaizvien nekas īsti nesanāk, bet es cenšos un ēdu šokolādi. Un arī diskusijas ar zīmēšanas skolotāju man patīk. Liku viņam izspiegot vienu meiteni. muahahaha.

Un tad jau pienāca laiks tikties ar foršajiem cilvēciņiem tai skaitā ar itāļu čali un vācu meiteni. Man šķeit, ka tam itālim bija pāris jautājumi. Bet jauka ballīte. Ar negulēšanu vispār, ar sarunām, pasaku lasīšanu, meditēšanu, vīna dzeršanu, masāžām (īpaši galvas), mafijas spēlēšanu, daudz angliski runāšanu (bet ne jau es. es tikai centos) un mūzikas apspriešanu. ā. un vēl bija ēst taisīšana. Man patīk griezt produktus pie citiem. Un tā rītā izejot no foršās šīsnakts mītnes vietas, saulīte iespīdēja sejā. Tāds jauks pavasaris. Visi ļoti priecīgi. Un atnākot mājās, silta duša un miegs vairs pilnīgi nav vajadzīgs. Redzēs kā būs vēlāk. Bet šobrīd ir ļoti saulaina sajūta. pilnīgi gribās kaut ko sakārtot. Un tā bilde ir jauka. saulītes.
Jāgatavojas baleta apmeklēšanai. Jāmeklē smuka kleita un jāiet skatīties, kā cilvēki smuki māk dejot, kamēr es sēžu starp daudziem skatītājiem. Kad būšu atpakaļ, droši vien būs atstāsts gan par baletu, gan par otrdien redzēto izrādi: "Penelope un Diks"

Bet viss, ko es vēlējos pateikt ar šo ierakstu: galīgi jauka dzīve.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru