ceturtdiena, 2010. gada 11. marts

bezinternetdzīve.

Šodien es uzstādīju personīgu rekordu un biju 17 mājās. Neatceros, kad pēdējo reizi tik agri biju mājās. ātrāk par 20 es mājās neparādos sakarā ar visām savām aktivitātēm. Bet šodien paņēmu brīvu. Sajutos kā normāls cilvēks.

Un tad man nedeva internetu tāpēc nekas cits neatlika kā mācīties un laikam pirmo reizi atvēru algebras kladi mājās. Tagad man ir 5 min interneta laiks.

Lai slavēts cilvēks, kas man ieteica mogwai. Fear satan ir tiešām forša dziesma. Tā nav mūzika fonam, tajā ir jāklausās. Vajadzēs paklausīties arī similar artists viņiem

Un citu dzimšanas dienas ir gandrīz tik pat foršas kā savējās. Ir konfektes un vienalga tā priecīgi, tikai žēl ka visi mani nesamīļo.
Un man patīk prezentācijas angļu valodās. Forši vērot visu klasi mēģinot attēlot baleta pozīcijas un vienkāršākās kustības.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru