pirmdiena, 2010. gada 15. marts

sapņi

Es lasīju, ka vienmēr esot kāds, kurš pirms gulētiešanas par tevi domā.
Stirpi šaubos. Tāpēc šovakar es centīšos padomāt par visiem. Tas nekas, ka viņi to nejutīs. Es jutīšos labāk, ka esmu par visiem padomājusi (lūk, kur egoisms)

Tas noteikti ir jauki, ka kāds pirms gulētiešanas iedomājas par tevi. Vēl ir forši, ja par tevi sapņo.


Un attēls no bērnības ļoti jaukas filmas, pie kuras neskaitāmas reizes esmu raudājusi : Bezgalīgais stāsts.
Kāpēc man tā filma asociējas ar sapņiem? Bet tas lielais zvērs bija foršs ļoti- Falkors.

3 komentāri:

  1. Par to nezvēru es varētu daudz ļaunus/perversus jokus stāstīt :d lol :)

    AtbildētDzēst
  2. Es negribu dzirdēt ļaunus/perversus jokus par viņu.
    Man viņš patīk ^^ tu visu sabojāsi :D

    AtbildētDzēst