otrdiena, 2010. gada 16. marts

problēmas ar atmiņu!



Ziniet, kas pie manis ir mājās? Čalis ar masāžas dēli. Tik ģeniāli. Stulbi, ka masējamais objekts ir mana māsa, bet vienalga ģeniāli. Es uzprasījos vēl kādreiz par masēšanas objektu ^^






un tā kā man noteikti ir jāpimin kūka šai dienai. Tad KŪKA!

Es jūtos izbārstīta. Es tik daudz runāju, ka nekas nepaliek priekš manis pašas. Reizēm būtu labāk paklusēt, bet ir grūti arī sevi apklusināt. Gribās pateikt, kā es jūtos. Pateikt visu, lai cilvēki beidzot ieklausās. Man nepatīk sajūta, ka kāds mani nesaprot. Lai gan man nevienam nekas nav jāpierāda.

Un šodien pieminēšanas vērta ir Joga. Esmu pilnīgi nestaipīga, bet tāpēc jau ir jātrenējas. Šodien daudz čīkstēšanas un vaidēšanas, un raustīšanās. Jācenšas rīt piecelties. Katrā ziņā, vislabākais ar ko sākt dienu, ir joga.

Un man istabā ir divi literatūras konsultanti.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru