ceturtdiena, 2010. gada 18. marts

stresiņš

Sākam ar Jogu. beidzot. Es vēlaizvien nespēju tam noticēt, ka es spēju tik agri pamosties. Varbūt pēc mēneša būs vērojams progress, bet stipri šaubos, ka šī piecelšanās laicīgi, vilksies ilgi.

Tātad nākamā ieraksta reize būs kkad 7dien laikam. Tagad sākas saspringts grafiks.

Gribās mazliet pameditēt. Nu mazliet apgulties teiksim embrija pozā, kurā jūtos vislabāk pie kādas ambientas mūzikas un nedomāt. Bet es noteikti aizmigtu. Bet gulēt reizēm nepalīdz. Un tie sapņi. ļoti mokoši reizēm.

Diena ļoti smaga. Tāda diena, kad runāt ir grūti.
Bet pēc stundām atdzīvojos un spēju jau savākties, lai palīdzētu sakārtot kafejnīcu mākslinieku vakaram, kas izvērtās pārsteidzoši jauks un ar tik patīkamu noskaņu. Smiekli, smaidi un prieks. ^^ Improvizāciju gan izlaidu, jo jau kavēju. Bija tik grūti aiziet prom. Tēja un cepumiņi.

Rock'n'Riga gan bija īsu brītiņu. Tālāk es beidzot iepazinos ar folkloras bāru vai kas tas ir "Ala". Tagad es vismaz zināšu, kur 6dien jāiet. Vispār jauka vieta ar patīkamu mūziku un labu noskaņu. Un tie sen nesatiktie cilvēki.

Tagad tikai ir jāpievar visi darbi un tad jau varēšu doties pie miera, bet šaubos, ka tas būs tik ātri.

Un vēl šodien es uzņēmu jaunu informāciju par mūziku. Man patīk angļu sarunvalodas prezentācijas. Jo, tā kā var stāstīt par pilnīgi jebko, kas ienāk prātā, tad tēmas izvēle vien pastāsta daudz par visiem klasesbiedriem. Un ja tēma ir saistoša, tad ir pat interesanti klausīties. Šādi darbi varētu būt biežāk un ne tikai angļu valodā. Bet šodien uzzināju, ka elektroniskai mūzikai ir kādi 230 apakšžanri. Vienalga nesaprotu, kā viņus visus var atšķirt. Bet ambientā mūzika man tīri labi iet pie sirds. Bet pārējais bija jaunatklājums.

Tagad jāķeras pie literatūras dzejoļu analizēšanas un krievu valodas stāstījuma par triumfaļnaja arka.
Tas būtu vieglāk, ja es netrīcētu, bet tomēr ir novērota neliela trīcēšana. Nu raustīšanās. Nē, tas nav slimi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru