piektdiena, 2010. gada 2. aprīlis

līdz galam neizdomājamās domas

Es nebiju domājusi, ka šī diena izvērtīsies tik jauka. Esmu pati labsirdība šobrīd (saulīte)
Es šodien piecēlos 7.40, paskatījos pulkstenī un sāku stresot, ka es taču nokavēšu skolu. Tad es nespēju saprast, kāpēc es neko nezinu, kas man ir pirmā stunda, vai kas šodien svarīgs (parasti es no rīta pamostoties, zinu kas dienā darāms), bet šodien no rīta nespēju neko atminēties, tāpēc mana panika pieauga, bet jau nākamajā mirklī es atcerējos, ka ir taču brīvlaiks. Tā bija brīnišķīga sajūta. Tad atkal es atlūzu līdz 12 un mans plāns piecelties 10 izgāzās.
Man nesanāca arī kārtot istabu vai balkonu, ko biju apņēmusies. Bet biznesa plāns aizņem daudz laika. Diezgan briesmīgi, bet kaut ko nedaudz mēs ar Zanīti izdarījām tomēr.


Un māsa man lika noskatīties filmu "keinohrhasen". Tas nozīmē- bezausu zaķis. Nu mani nesajūsmināja tas, ka filma ir vāciski (kaut ar subtitriem), bet ļoti jauka filma. Man ļoti patīk filmas, kurās ir stāsts par vīrieti, kurš guļ ar visām pēc kārtas un tad atrod to vienīgo, kurai viņš pavisam nemanot iemīlas un tad nevar dzīvot bez viņas. Tas ir tā mīlīgi.

Es šodien vēlējos iet ar kājām mājās caur mežu, bet māsa man iesita pa seju un nosauca mani par stulbu (nav tik brutāli, kā izklausās), jo bija vēls un auksts un slapjš. Bet man tiešām gribējās. Es sapņoju par to. Un es to neizdarīju. Nekas, cita reize un būs vēl tēja tad.

Un man gribas rīt piecelties salīdzinoši ātri un iet skriet no rīta. Tagad, kad esmu šeit ierakstījusi, es ceru, ka man būs lielāka saņemšanās rīt. Bet man gribētos vēl noskatīties kādu filmu, tāpēc laikam vēla gulētiešana un ilga gulēšana.

3 komentāri:

  1. nē nu foršas tev attiecības ar māsu :D
    man jau vairākas stundas kaut ko ļoti gribējās izlasīt, un es domāju, vai tad tiešām neviena neko neierakstīs :)

    AtbildētDzēst
  2. Man besī ,ka esmu vienīgā, kura raksta regulāri. Es arī gribu lasīt.
    Man patīk tavs blogs. (: Es arī gribu smuku fonu. Šitais zaļais man apnika. Bet man slinkums čakarēties.

    AtbildētDzēst
  3. ja tu uzliec "dots" veidni, tad nav grūti nomainīt fona attēlu, jo tur var ļoti labi redzēt, kur pie background ir ielikts links uz bildi. tur vienkārši var ielikt savu attēlu(jāaugšupielādē kaut kur, piemēram, photobucket.com).
    čakarīgākā daļa sākas tad, kad tu gribi arī, lai tas teksts uz attēla normāli izvietojas :D

    AtbildētDzēst