trešdiena, 2010. gada 14. aprīlis

Blog about me

Kāpēc lai šī nebūtu jaukākā diena visā mūžā? Jo es zinu, ka būs citas, vēl jaukākas.

Rīts sākās gan ar aizgulēšanos atkal un nejaukām biznesa plāna domām. Bet tika dāvināta torte, pie kuras es arī tiku. Man patīk ēst torti skolā. Tā ir īpaša sajūta. Bet jubilejās vispār parasti ir tāda jauka sajūta. Arī ja tās ir citu jubilejas. Apsveiciens jaukajam cilvēciņam jubilejā.

Arsenāla izstāde man nepatika. Zelts nav īpaši piesaistošs man.
Bet Mākslas akadēmijas studentu darbi mani mazliet iedvesmoja, jo viņi visi bija tik skaisti un forši. Bet es nekad tur nemācīšos. skumīgi. Bet varbūt es arī to pārdzīvošu, jo nu man noteikti noriebtos zīmēšana tik milzīgos kvantumos.
Man ļoti patīk apmeklēt visādas izstādes.


Un es tiku pie rozes ^^ Tas nekas, ka tas it kā skaitās banāli. Tas vienalga ir ritīgi jauki.
Un man ir īpašs angļu valodas konsultants. beidzot... muahahaha. izdevīgi. Bet pretī būs jādod savas matemātikas zināšanas, ko ļoti labprāt arī darīšu. Jutīšos vismaz noderīga.
Un uzkritām uz nerviem tējas vīram ,kam šoreiz tīri labi patika mūsu sabiedrība, tādējādi neatstājot tējas vīru vienu ar savām domām.
Vispār man patīk Rīgas parki.

Savas emocijas ir grūti kontrolēt un izrīkot.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru