svētdiena, 2010. gada 25. aprīlis

Es nezinu, kas uz rītdienu ir uzdots.

Es zinu, kāpēc es tik bieži drukāju blogus. Man vienkārši ir iekšēja vēlme visu visu visu izstāstīt. Līdz šim man nebija neviena, kas klausās visā. Tagad ir (saulīte) Tāpēc šeit būs retāk.

Bet šīs dienas bija interesantas.
Pirmo un droši vien pēdējo reizi redzēju, kā headbengo pie Lady Gaga- Poker face. Briesmīga dziesma. Bet pats labākais, ka tur ritms tāds iederīgs, bet vienalga ļoti dīvaina sajūta.

Un atkal kārtējo reizi pierādas, ka nekad nedrīkst spriest pēc izskata.

Un vuuhuu. es aizgāju uz olimpiādi praktiski neguļot nakti. Šis ir otrais gads pēc kārtas tāds. Es lepojos ar sevi, ka es tiešām aizgāju. Bet šogad man šķiet, ka man gāja labāk nekā pagāšgad, jo vismaz tās pāris stundas naktī es biju mājās, nevis pie kāda cita un varēju nomazgāties un sakopt sevi. Bet ģeometrijas uzdevumi olimpiādēs mani vienmēr dzen izmisumā. Tā arī beigās neko tajā ģeometrijas uzdevumā neuzrakstīju. PILNĪGI NEKO. Bet sapratu pēc tam vienu uzdevumu, kuru man vajadzēja saprast olimpiādes laikā, bet es nesapratu. Bet kopumā man ir vienalga. Olimpiādes ir tādas, kas ir viduvēji garlaicīgi un viduvēji interesanti. Bet pēdējais gads bija jāizmanto.

Šodien bija skaistas debesis visu laiku. Katru reizi, kad tajās paskatos, tās ir vēl skaistākas par iepriekšējo reizi. Viņas bija zilzaļas. Tā krāsa, kas man ļoti patīk. Un tad bija daudz mazu mākonīšu un pa vidu bija mēness, kurš drīz būs pilns.

4 komentāri:

  1. es arī ienīstu ģeometrijas uzdevumus :D
    ja godīgi, man šķiet, ka es nekad olimpiādēs nevienu neesmu atrisinājusi...

    bet šodien man ar viņiem ir sliktāk nekā tev - es 4. melnrakstu nepārrakstīju, jo man likās, ka man tur īsti nekā nav, bet Laura teica, ka tā esot gandrīz puse risinājuma :(

    AtbildētDzēst
  2. Jaaa. ģeometrijā man vienmēr ir 0.

    Man Laura izstāstīja visu tavu bēdu stāstu. Bet vismaz par cosinusiem un sinusiem tu saprati beigās ^^
    tas Lauras risinājums ir tāds ģeniāls. Man nepatīk, ka es to neiedomājos.

    AtbildētDzēst
  3. Zaneeee teica:
    " Līdz šim man nebija neviena, kas klausās visā. Tagad ir (saulīte) Tāpēc šeit būs retāk. "

    es tikai gribēju pateikt, ka tikai "papīrs pacieš visu" (:

    /Tu zini, kur mani meklēt, ja sāc nesaprast, ko es cenšos pateikt/

    AtbildētDzēst
  4. Nu šī nebūs vieta, kur es rakstīšu visu visu.
    Drīzāk jau es to pateikšu.

    šeit ir vieta, kur es rakstu visu mazsvarīgo un to, ko parasti stāsta trolejbusos, lai izklaidētu sevi un citus.

    AtbildētDzēst