svētdiena, 2010. gada 4. aprīlis

Olu dienas. vēl ir arī rītdiena.

Es šodien mazliet jutos kā savā dzimšanas dienā, jo man visi deva olas un novēlēja priecīgus svētkus.
Mēs bijām Ikškilē un vecmamma ir uzbarojusi suni. Man vienmēr nepatīk resni suņi. Nu nevajag dot tik daudz ēst sunim, lai viņš būtu resns.
Un mēs krāsojām olas. Un man ir ola "metāls". Tur ir iekodētais ziņojums. Es šo olu rīt kādam dāvināšu, bet droši vien tas vairs nebūs pārsteigums.



















Un es nofotografēju zālīti, kas Ikšķilē bija izaugusi. Labi, tā nav zāle. Tie ir sniegpulkstenīši un viņi drīz ziedēs. Es zinu, ka esmu sajūsmā par pavasari šobrīd.


Un es šodien piezvanīju uz Laucieni par ko esmu ļoti lepna tagad. Viņi teica, ka es vienīgā esmu atcerējusies piezvanīt. Tas nozīmē, ka tas viņiem ir svarīgi, ja šitā pasaka. Un es gribu braukt ciemos. Un nu bija brīži, kad nebija īsti ko teikt vai jautāt, bet tad klausule tika padota kādam citam un kopumā jūtos ļoti jauki aprunājusies. Ome man prasīja, vai man nav kāds sirdsāķītis. Tik smieklīgi tā pajautāt.

Un vēl ir viena lieta, par ko es lepojos šodien. Es aizgāju skriet. Un pavasarī tas tiešām ir patīkamāk kā ziemā. Un es noskrēju vairāk kā parasti. Vienu kvartālu paņēmu klāt, bet man drīz būs jāizdomā mazliet garāks aplis, jo šis tiešām ir maziņš un es jūtos mazliet lūzeriska tādu skrienot, bet šobrīd es jūtos viegla ^^
Un man ļoti negribas skolu. Es šobrīd tiešām esmu atpūtusies un man galīgi negribās mesties iekšā tajos visos skaitļos, domrakstos un projektos, lai sevi nomocītu un atkal katru dienu aizgulētos.

Man jāpaspēj vēl šodien izdarīt dažas lietderīgas lietas. Ļoti ceru sevi saņemt rokās.

3 komentāri:

  1. vispār ļoti, ļoti pozitīvs ieraksts. man šķiet, ka es, viņu lasot, visu laiku smaidīju

    AtbildētDzēst
  2. Avvv, man vecmāmiņa sen sen atpakaļ arī visu laiku prasīja, vai man nav jau kāds brūtgāns uzradies ^^ tas bija smieklīgi. Man bija kādi 12 gadi.

    Un man prieks, ka piezvanīji uz Laucieni (:

    Un jā, varētu vēl dažas brīvdienas mums piešķirt, sakara ar pavasara iestāšanos. ^^

    AtbildētDzēst
  3. man šķiet es vispār esmu sajūsmā pēdējās dienas par visu (:

    Nu bet tagad jaunatne ātri attīstās. 12 gados tas jau normāli :D

    Mēs varētu vienkārši masveidā neiet uz skolu.

    AtbildētDzēst