ceturtdiena, 2010. gada 22. aprīlis

es biju izdomājusi virsrakstu, bet vairs jau neko.


Sapratu, ka, braucot ar skrituļslidām, man ir vēl lielākas iespējas izraisīt satiksmes negadījumu, kā ar riteni.
Atcerējos, kāpēc man nepatīk ar viņām braukt, bet reizēm vajag un reizēm ir patīkami. Un ja ir atbalsts, tad ir pavisam labi.

Šodien biju LKA folkloras teorijas lekcijās. Es nevienā brīdi nebiju domājusi iet uz Tradicionālā kultūra un latviešu folklora, bet man jau šķita, ka būtu interesanti pabūt tajā lekcijā. Un es tiešām esmu sajūsmā. Tik ļoti sajūsmā, ka man vajadzēja iekšēji sevi dauzīt, lai pārliecinātu sevi, ka es taču nedrīkstu uz turieni iet, jo ko gan es darīšu ar tādu izglītību vēlāk.
Bet man ļoti patīk latviešu pasakas un uzzināju par "story telling", kur ir veseli visādi konkursi. Un mēs klausījāmies dvd ierakstus ar kādu 70 gadus vecu kundzi, kura stāstīja. Man tik ļoti patīk veci cilvēki, kuri stāsta.
Es saprotu, ka vairumam cilvēku tas varētu šķist dīvaini, bet mani patiešām aizrauj tas viss.
Es pati gribētu būt labs stāstnieks. Bet tam ir jābūt asinīs. Tas nav tik vienkārši ,ka tu ej un runā. Tur ir visādas "fīčas".

Un lai vēl papildinātu savu folkloru. Vakarā bija danči Alā. Šķiet, ka mazliet samocīju savu roku, bet bija tā vērts. Un kas es tāda esmu, lai čīkstētu. Ar cilvēkiem arī neveicās nemaz tik slikti, bet man ir savs personīgais dancinātājs ^^
Bet man ir paniskas bailes saitikt tur kādus cilvēkus, kurus es nevēlos tur satikt. Šodien tur bija tīri jauka kompānija.

Un rīt ir ķīmijas kontroldarbs. bet zinu, ka daudzi neies, tāpēc man būs mazāk sirdsapziņas pārmetumi, ja es neaiziešu.

Šobrīd man ir atņemts ne tikai internets, bet arī dators (datora elektrības vads. būs jānopērk), tādējādi es tieku pie datora ar internetu tikai tad, kad visi ir aizgājuši gulēt, kas šajā dzīvoklī nenotiek agri. Tāpēc šobrīd es atpalieku no visām interneta darbībām. Labi, ka man nav fermas.

Un man prieks, ka zīmēšanas laikā skan radio ar ziņām. Vismaz es mazliet esmu lietas kursā, kas notiek pasaulē. Citādi es ziņas neklausos un arī nelasu nekur.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru