ceturtdiena, 2010. gada 15. aprīlis

bezspēks

šobrīd jūtos tāda vidēji nelaimīga. Pat negribas īsti rakstīt.
Es aplēju roku ar verdošu ūdeni. Šobrīd viņa ir jēla un pretīga, bet es vienalga nespēju pateikt "Nē" orientēšanās sacensībām. Nekad nevaru pateikt nē. Kuro reizi šonedēļ es dzirdu- tu esi pārāk labsirdīga. Labsirdīgiem cilvēkiem neveicas.

un neesmu izpildījusi matemātikas mājas darbus. Bet esmu izpildījusi matemātiku citiem cilvēkiem. Mani aizvedīs uz teātri un dāvinās šokolādi par to ^^

Un es nespēju neko izdarīt vairāk. Bet man patīk jaukie cilvēki, kas mani atbalsta. ^^
Bet reizēm man patīk būt nevarīgai un vārgai, jo tad vismaz var pabaudīt to, ka visi uztraucas un rūpējas par mani.




nezinu, kāpēc es gribēju likt šo bildi te. Es vienkārši gribēju bildi un meklējos pa savu bilžu krājumu, un šī iekrita acīs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru