ceturtdiena, 2010. gada 8. aprīlis

Don't tell me what I can't do.

Man vakar ap 23 vienkārši brutāli tika atņemta elektrība. Un visur pretējos logos arī bija tumšs. Visur sadedzās svecītes. Ja man būtu noskaņa romantikai, tad jau būtu forši, bet man negribējās mācīties sveču gaismā. Tā nu es ļoti veiksmīgi atslēdzos jau 23. Sen nebiju tā darījusi, bet šodien vienalga tika nokavēta skola. Neveiksmīgi.

Ziniet, kad es klausos par modeļskolām, tad man ir mazliet doma- kas būtu, ja es tur būtu gājusi. Vai būtu, kas mainījies. Tas droši vien būtu interesanti. Varbūt es nebūtu tāds mežonis. Un es mācētu smuki staigāt ar augstpapēžu kurpēm. Varbūt, varbūt. Bet nekad nevajag jautāt- kā būtu, ja būtu.
Cilvēki jau tā pārāk daudz nožēlo.

Un esmu sajūsmā par Lost jau tagad. Pirmās 4 sērijas šodien noskatījos. Ļoti interesanti ir skatīties, kā katrs reaģē uz to visu situāciju un kādu iespaidu visi grib radīt. Nu es saprotu, ka to visu tāpat ir izdomājis viens cilvēks, bet man vienalga patīk.
Man mazliet kaitina tie koki, kas vienmēr kustās un tad visi bēg projām. Nu ir tur liels zvērs. Bet nu mazliet kaitinoši, ka tiek rādīta tikai kaut kāda lapu kustoņa.



Es iespītēju savam skumjajam garastāvoklim un klausos to mūziku, ko klausos priekā un sajūsmā.

Un es gribu pikniku kaut kur dziļi mežā pie strautiņa. Savāciet mani, lūdzu, kāds.

4 komentāri:

  1. Tad visticamāk tu būtu caca. Un tu nedrīkstētu normāli ēst. Un tev būtu jāvalkā smieklīgi triko. Bet vispār es tevi nevaru kā cacu iedomāties :)

    AtbildētDzēst
  2. Ne, ir arī foršās modeles, kas smuki ģērbjas. Vispār pārsvarā, manuprāt, modeles nav cacas, viņas ir vienkārši ar izsmalcinātu gaumi.

    AtbildētDzēst
  3. baigais strīds :D
    nu tas nebija tā, ka es iešu tagad. Vienkārši domāju par- kā būtu, ja būtu. un būtu aizgājusi sen sen atpakaļ.

    AtbildētDzēst
  4. nē nu es jau nesaku ikdienā, bet modeļu skolā viņām ir jāvelk tas, ko liek, un tas ne vienmēr ir kaut kas sakarīgs. Ikdienā jau lielākoties ir smuki. bet man patīk arī kāda tagad Zanei ir gaume :)

    AtbildētDzēst