pirmdiena, 2011. gada 31. janvāris

stop

Būtībā ir ļoti jauki, ja pasaka, ka- ja ir iespēja izvēlēties starp vairākiem jauniem ierakstiem, tad parasti izvēlas mani ^^ Patīkami.

Man tikai nepatīk, ja ir cilvēki, par kuriem es domāju vairāk kā viņi par mani. Tad parasti man gribas sev vienkārši aizliegt par viņiem domāt, jo viņi taču nav svarīgi, bet es veltu tik daudz savu smadzeņu šūnas, lai vienkārši beztēmīgi iedomātos viņus. Bet ir grūti uz sitienu izdomāt, par ko citu domāt.

Šodien es aizdomājos par stopēšanu. Cik nu liela pieredze man ir šajā sfērā. Bet vispār ir bijuši dažādi piedzīvojumi, kurus mūžam atcerēšos. Tas IR interesanti.
Piemēram,
-kad mani paņēma 3 čaļi, kuri brauca uz mežu. Tā brutāli man arī to pateica. (viņi brauca medīt)
-Sieviete, kura ieteica izmēģināt alu ar spraitu sajauktu (tāds sieviešu dzēriens). un viņa brauca ar plikām kajām.
-vīrietis, kurš meklē katru reizi citu vietu, kur makšķerēt un izveda mūs tālāk nekā pašam vajadzēja
-reize, kad šoferis runāja tikai krieviski, bet komunikācija vienalga sanāca tīri raita. Tikai nepareizi izkāpu un pa lielu lietus gāzienu mēģināju atrast Lauras mājiņu ar nestrādājošu telefonu, lai pēc tam ietu peldēties ar drēbēm, jo tāpat bija slapjas līdz pēdējai vīlītei.
-daudzi cilvēki Kurzemē, kuriem riebās Rīga.
-Raivis Dzintars, kas stāstīja par saviem skriešanas ieradumiem.
-opītis, kas man stāstīja par Krievu okupāciju un lamājās par jauniešu nezināšanu.
-pirmā reize, kad braucu ar kravinieku.
Bet tomēr visveiksmīgāk laikam sanāca stopēšana no Zvēra. Pat nebija jāiet tas garais, nogurdinošais grants ceļš līdz šosejai. Mūs paņēma kāds jauks pāris. Bija tāds čalis ar nežēlīgi gariem daudz drediem un viņa meitene.Varēja būt mazliet pāri 20 gadiem. Es vēl nobrīnījos, ka meitenei nebija praktiski nekādas alternatīvas iezīmes, bet tas tikai liecina par šī pāra jaukajām attiecībām un čaļa nobrieduma līmeni. Un par to liecināja arī mūsu saruna par kaudzi piedzērušiem mazgadīgiem, kas bija zvērā un šausmināšanos par to. Bet tur jau tas ir tā normāli. Pie stūres sēdēja meitene. Tikai tagad iedomājos, ka vajadzēja pajautāt, kāpēc brauc meitene. Bet toreiz sanāca arī saviesīgi ieskriet Hesburgerā ar viņiem kopā un izbaudīt Tortillu. Pēc zvēra pārtikas, tā bija jauka izmaiņa. Katrā ziņā ļoti patīkams brauciens.

Un tagad es tiešām gribu stopēt.

6 komentāri:

  1. Mīļum, mums ir vasara stopēšanai :)
    Bet jā, pēc tiem debilajiem konserviem un krišnaītu pārtikas tā tortilla garšoja kā dievu sūtīts ambrozijs.

    AtbildētDzēst
  2. Jā, arī esmu noilgojusies pēc stopēšanas. Ir pat doma izmēģināt ziemā.

    AtbildētDzēst
  3. Sieviete, kas ieteica izmēģināt alu ar spraitu... :D sasmējos. Man ir kursabiedri, kuri iesaka šādu kombināciju, saucot to par "Dīlaitu" jeb Dē - gaismiņu.

    AtbildētDzēst
  4. Nu jā. Es tikai gremdējos atmiņās.

    Es gribēju ziemā izmēģināt, bet tās sniega kaudzes mani nobiedēja. Tur nav kur pat īsti stāvēt šosejas malā.

    jā. tas skaitās tā kā paštaisītais dīlaitiņš. Man to pastāstīja, kad es viņu taisīju. Nu sieviešu dzēriens :D

    AtbildētDzēst
  5. tas alus ar spraitu ir visur kur, pat Čili picā.
    Meitenei (turklāt vēl nealternatīvai) gan jau bija vieglāk Zvērā nedzert nekā čalim ar drediem, tāpēc arī pie stūres :) bet īstenībā vispār jau meitene arī varētu būt pie stūres, nav jau tāda izteikti vīrišķīga nodarbe.

    man ļoti patīk tā bilde...

    un par cilvēkiem - es tevi ļoti saprotu šajā ziņā.

    AtbildētDzēst
  6. Laikam es vienkārši nepievēršu uzmanību tādām lietām.
    iespējams, bet tagad mēs vairs nekad par to nevarēsim būt droši :D

    AtbildētDzēst