pirmdiena, 2011. gada 24. janvāris

šis tas garlaicīgs

Ir dīvaina sajūta, ka visapkārt ir tik maz cilvēku.
Bet klusums ir īstenībā diezgan nesmuks. Daudz labāks klusums ir mežā. Bet Rīgā klusums naktīs ir satiksmes trokšņi. Te tādu nav. Te naktī klusums skanēja kā džinkstēšana pēc skaļa koncerta tikai daudz daudz daudz klusāk.

Man salaboja zābakus un tagad man zābaki ir salīmēti un sanagloti. Nezināju, ka ar viņiem ir tik slikti, ka pilnīgi jānaglo. Bet tagad man zābakos ir naglas, kuras tiešam ir vajadzīgas nevis vienkārši naglas smukumam, kādas ir kerzām zolēs.


Un es beidzot varēšu valkāt savu lodi ap kaklu ^^





Vēlviens novērojums.
Mans suns zina no blakus istabas, ka esmu nomodā ātrāk, kā es pati to esmu apjēgusi. Nesaprotu, kā viņš to saprot. Bet viņam ir atļauts nākt mani modināt, lecot gultā un laizot seju, tikai tai brīdī, kad esmu nomodā. Un es pamostos, atveru acis, vispār pat nepakustos, sāku pamazām saprast, ka esmu piecēlusies un tieši tai brīdī viņš iemetas iekšā istabā un no sajūsmas lauž krēslus un tā nebija viena reize. viņš to vienkārši jūt. Dziļi paklanos viņa priekšā.
šodien viņš īdēja tik ilgi, kamēr es viņam neizlobīju kaudzi ar valriekstiem. (vismaz pašai nebija jāēd)

Un bija smieklīgs moments. (ja kāds nezin, tad mans vectēvs ir kokgriezējs pēc hobija) Vecvecāki skatās kādu pārraidi par kaķu skulptūrām cik sapratu, pēkšņi Ome pārmetoši saka: "Tu arī varēji kādreiz kādu kaķīti vai sunīti izgrebt nevis vienmēr tos vīrus!" Tas likās tik smieklīgi. tā it kā teiktu: "Nu ja tu māki kko smuki izgrebt, tad vismaz izgreb kaut ko sakarīgu arī" :D

Un es atvainojos, ka sanāk jūs pievilt, bet te knapi var sakarīgi paiet pa lielo ceļu līdz centram un skriešana sporta laukumā tiešām nav iespējama.
Bet tā viss, ko šeit daru ir - lasu grāmatas.
Es izlasīju beidzot grāmatu "Četri gadi Sibīrijā". Bet mazliet vīlos tai grāmatā.
Tagad lasu Viļa Lāča grāmatu "Senču aicinājums". Viegla valoda, labas pārdomas, nekas īpaši dziļš, bet izklaidējoši.

5 komentāri:

  1. es tieši šovakar jau vairākas reizes skatījos, vai kādai nebūs ieraksts, man tieši tā gribējās kaut ko palasīt :)

    man laikam patīk gandrīz visi klusumi. tev vai tad agrāk jau nebija lode ap kaklu? suņi ēd valriekstus? tas man ir kas jauns. (es sākumā lasot aizmirsu, ka tu esi Laucienē, nevis Ikšķilē, un nopriecājos jau, ka jums ar Ieviņu uzlabojušās attiecības)

    tas ir burvīgi, ka tu lasi. es vairs neko daudz nevaru izlasīt, ja netālu ir dators.

    AtbildētDzēst
  2. Un es tieši atradu lodāmuru - vai cik smieklīgi!

    Piekrītu par lasīšanu - laika ir ārprātīgi maz, lai pagūtu kaut ko izlasīt. Lai gan es lasu - šobrīd tie ir "Molekulāri kinētiskās teorijas fizikālie pamati". Diezgan interesanti, ja neņem vērā, ka skolā jau to fizikā apguvām un ka es alkstu izlasīt kaut ko no Bulgakova vai Čehova. Es atzīstos - apskaužu Tevi. Bet cik es Tevi atceros - izlasīt grāmatu Tu paguvi vienmēr. :) Tev ir talants.

    AtbildētDzēst
  3. tā lielā lode man pazuda, tagad mazā laikam arī, bet es atradu vectēva šķūnī tādu smuku lielu lodi. viņa gan bija sarūsējuši, bet tika notīrīta un tagad viņai ir arī riņķītis, aiz kā pakarināt (un Zane, vinš pat nav pielodēts. tur ir cita fīča) un tagad man būs tāda lode kaklā ar vecuma pieskaņu.

    forši, ka tu domā par Ieviņu :D
    es arī no sākuma nesapratu par tiem riekstiem. Bet viņš stāvēja blakus riekstu bļodai un čīkstēja čīkstēja, līdz to vairs nevarēja pārprast.

    Nu, Zane, tev tieši sesija ir beigusies un līdz 7.februārim ir brīvs. Gan jau, ka ir kāds vakars, kad tu vari nosēsties ērtā pozā un lasīt un tiešām arī izlasīt to, ko tu vēlies.
    Pārsvarā grāmatas tiek lasītas sabiedriskajos transportos un lekciju starplaikos, kas ir 25 min. diezgan daudz. Un, Zane, tev ar lasīšanu veicās vairāk kā man :D Un ar visu pārējo arī, ja ļauts piebilst :D

    AtbildētDzēst
  4. Kas ir viss pārējais?

    Ņu ir tā, ka es negribu, lai nākamā sesija ir smaga, tāpēc lasu jau nākamajiem priekšmetiem materiālus.
    Ja man būs kāds brīvs vakars, es labprāt gribētu Jūs satikt. :)

    AtbildētDzēst
  5. domraksti, atzīmes un vispār viss, ko tu izdomāji darīt :D
    es esmu slinka.

    āaaa. pat pilnīgi tik liela apņēmība. Apsveicu (:
    Mums ar Lieni jau bija runājiens. Bet šonedēļ pie manis laikam nekāds vakars nesanāks. Var vienīgi aiziet kkur pasēdēt varbūt pa dienu.

    AtbildētDzēst