otrdiena, 2011. gada 11. janvāris

Es vēlos ietvert visu pasauli sevī.


Es vienmēr spiežu uz kvantitāti, jo man ir bail, ka kvalitāti es nespēšu pavilkt.
Bet ir slikti, jo patiesībā man patīk minimālisms.

Ziniet ko man tiešām patīk darīt. Man patīk skatīties emociju pilnas bildes. Bildes no ceļojumiem un elpu aizraujošiem piedzīvojumiem.
Tas nozīmē, ka man pašai ir sevi jāpārvar un jādara.
ja tas nebūtu man asinīs, ja tas mani neaizrautu, tad es neskatītos ar skaudību uz citiem cilvēkiem, kas to visu dara.
Man patīk naktīs ieiet cilvēku galerijās, kur katra bilde ir perfekta un skatīties bildes no viena albuma gala līdz otram. (es ceru, ka neviens vēl nav padomājis, ka esmu stalkeris, jo tie parasti ir vieni un tie paši cilvēki) Es gribētu, lai mans albums viss ir interesants. Bet kā jau teicu- kvantitāte man valda pār kvalitāti.
Tāpat arī te bloga ierakstos. Es rakstu bieži, jo man ir bail rakstīt reti.

2 komentāri:

  1. interesants iemesls. es rakstu bieži, jo es vienkārši nemāku to darīt reti. ;D man gribas pārāk daudz.

    par piedzīvojumiem - jā, ak, jā! Vajag mums krāt pieredzi, dzīvi sevī, kamēr vēl esam jauni, ir laiks un spēks!

    AtbildētDzēst
  2. nu kā kuram :D

    aha. vēlāk nāksies nožēlot neizdarīto.

    AtbildētDzēst