ceturtdiena, 2011. gada 3. februāris

jaunais pusgads

Šodien es nokavēju 15 min no Angļu valodas, bet kad es nonācu pie vajadzīgā kabineta, tad tur bija ciet. Skumīgi. Bet nu vismaz es paspēju visu izdarīt, par ko es šaubījos sākotnēji.
Tagad arī visas grāmatas nodotas.

Bet vispār šopusgad ir interesantāki priekšmeti.
Vēlaizvien būs kolekciju zīmēšana droši vien. Vēl nav bijusi tā lekcija.
Bet mums ir tāda lekcija: "Tērpzinību antropoloģiskie pamati" Vēlaizvien nav īsti skaidrs, par ko tieši tas būs, bet pirmajā lekcijā mūs visas nomērīja, lai noteiktu mūsu ķermeņa tipu. Es jau zinu savējo- bezvidukļfigūra :D
Bet man patīk.
Un uzzināju šai sakarā pāris lietas par divām meitenēm. Viena zināja visus savus izmērus no galvas un kad es jautāju, vai viņa tā visu laiku seko līdz, tad viņa teica, ka "drīz jau būs 90-60-90. Vēl tikai mazliet no vidukļa jānomet. "
(Lai man būtu viduklis 60 man laikam būtu jāslimo ar anoreksiju diezgan ilgi.)
Un ja jau runājam par anoreksiju, tad... uzzināju par vienu meiteni, ka viņa MĒĢINĀJA saslimt ar bulīmiju. Bet tas bija pēc tam, kad viņa bija izmēģinājusi, ka anoreksija viņai neder, jo pēc nedēļas nekā neēšanas, viņa nespēja neko citu kā vienkārši gulēt un nekustināt neko.

Vispār es tagad nejūtos īpaši labi, jo es izdzēru 0,5 l enerģijas dzērienu. Tiešām nevajadzēja.

Un vēl mums ir ekonomika. Bet tas ir visiem rtu obligāti.
Es gan nekad nestāstīšu Lienei, ko mēs tur mācāmies. :D
Bet tā lekcija ir tīri interesanta. Viņš visu laiku vienkārši runā interesantos piemēros.

6 komentāri:

  1. :D:D haha, bezvidukļfigūra, nu nav smieklīgi, ja tā pasaka sejā, bet tagad izklausījās visnotaļ interesanti. Nez kāda man būtu!?

    Jā, man arī patīk lekcijas, kurās runā interesantos piemēros :)

    Un tā meitene par to anoreksiju un bulīmiju- nu nav normāli.

    AtbildētDzēst
  2. Nu man tā nepateica. Es pati to izspriedu, jo atšķirība starp gurniem un vidukli ir 20 cm. tas ir maz. Man nav izteikts viduklis. To es vienmēr esmu zinājusi.

    Nu būs tevi jāizmēra :D

    Nu es ceru, ka viņa nekad šito nelasīs, jo nu nebija domāts ļauni. Vienkārši traki, ja cilvēkam ir jāaiziet līdz tādam brīdim.

    AtbildētDzēst
  3. 86-68-89
    Hahahaha, jā, es tikko izmērījos, kas tas skaitās? :D:D pieņemu, ka es izmērījos ar kļūdām.

    Bet man šķiet, ka 20cm ir liela atšķirība.

    AtbildētDzēst
  4. Nu nav tā, ka es baigi māku pateikt. Bet tev jau arī atšķirība 20 cm. tas nav daudz. Tad es brīnos, ka tev piestāv tās jostas ap vidukli. Jo nu parasti tādas piestāv tiem, kam ir izteikti vidukļi.
    Kā Skaidra mēdza sacīt- ap ko tad tu to jostu siesi apkārt, ja nav vidukļa :D
    Tas nenozīmē, ka cilvēks ir resns. Vienkārši ir tādi ķermeņa tipi. Un ir atkal tie lapseņa tipa vidukļi, kur ir nenormāla atšķirība. vienkārši sanāk sievišķīgākas formas. Bet man patīk šitā pat labāk.

    AtbildētDzēst
  5. :D stulbi, un man vienmēr bija licies, ka man ir diez gan liela atšķirība, nu neko.

    AtbildētDzēst
  6. Bet man vienai kursa biedrenei bija ļoti liela atšķirība, bet viņai tas besīja. Viņa teica, ka viņa negrib tik sievišķīgas formas. Tā ir. tā ir.

    AtbildētDzēst