svētdiena, 2011. gada 9. janvāris

Ballēšanās noteikti ir jaukāka, ja to dara reti.
Vienīgā problēma- Es nemāku ballēties. ha ha
Bet nu man vienalga patika. Būtībā labs koncerts vienmēr ir tas, kas mani izvilks no mājas. Pārējais viss diezgan ātri tiks aizbildināts, kā ne īpaši vajadzīgs.
jauna vieta priekš manis arī apskatīta: "Ezītis miglā"
Un ir ārkārtīgi dīvaini, ka tagad RnR ir jāuzrāda dokumenti. Bet tas noteikti ir patīkamāk, ja nav kaudze mazu nepilngadīgo (es tā nekad neteiktu, ja būtu nepilngadīga). Tas jau nekas, ka apsargs izskatījās diezgan atlūzis ap pusnakti.

Un es zinu, ka es ļoti nožēlošu, ja matemātikas eksāmenā dabūšu sliktu vērtējumu. Es tiešām zinu, ka jutīšos draņķīgi, bet es nespēju sākt mācīties. Ik pa brīdim atveru kladi, izlasu pāris lapas un vairs nespēju.


Šodien uzzināju, ka Domino patiesībā ir diezgan dārgs. un to es uzzināju dodoties 5x5x5 kuba meklējumos, kurš starp citu arī nebija nekāds lētais, bet es vairs nespēju iztikt ar 3x3x3. Viņš tagad šķiet tik ļoti vienkāršs. Tagad šāds skaistums ir manā īpašumā. Es jau viņu saliku, bet tur pārsvarā viss ir uz loģisko domāšanu bez formulām, bet tad ir tie gadījumi, ja kaut kas nesakrīt, kā vajag, tad ir kādiem trijiem gadījumiem tādas formulas, ka nu es tiešām nezinu, vai to ir iespējams iemācīties.
Bet nu jācenšas. Tikai viņš jau tagad mazliet jūk ārā.

5 komentāri:

  1. vājprāts.! es nekad neesmu mācējusi salikt kubiku. mans augstākais ieguvums ir bijis divas rindiņas visās pusēs... laikam. arī par to neesmu tik ļoti pārliecināta, jo pēdējoreiz to liku pirms apmēram desmit gadiem.

    tev jau sen tāda aizraušanās?

    AtbildētDzēst
  2. Nu nē, Zane, tgad man arī vajadzēs 5x5x5 kubu. Bāc. Cik viņš maksā? :D

    AtbildētDzēst
  3. Emm. Viss sākās ar klasesbiedru, kurš lika. Un tad tas panesās daudziem klasē. Tas tiešām nav sarežģīti, ja zina formulas. Es nekad mūžā nesaliktu, ja nezinātu formulas.
    kaut kādu laiciņu biju pārtraukusi, bet tagad atkal iesāku.
    un ja tu saliki divas rindiņas bez formulām ar savu galvu, tas jau ir tiešām labi.


    Viņš maksāja 9.75 laikam cenu klubā. Varbūt citur ir lētāk, nezinu. īpaši neizpētīju. Man šķita, ka Latvijā vispār tādus nevar dabūt. Tur bija arī 4x4x4, bet 5x5x5 ir iespaidīgāk uzreiz un maksāja ļoti līdzīgi. Un vispār man teica, ka 5x5 ir vieglāks kā 4x4.

    Zane, es pie tā strādāju :D bet ir grūti.

    AtbildētDzēst
  4. wow. Šā vai tā izklausās ļoti iespaidīgi. Un noteikti forši! :)

    AtbildētDzēst