sestdiena, 2011. gada 15. janvāris

sesija

Esmu pabeigusi savu sesiju.
Atzīmes nav tādas ļoti fantastiskas. Bet pati esmu ļoti vainīga, tāpēc jābeidz čīkstēt.

Sieviete, kura pieņēma mūsu tērpu kolekcijas, valkāja kerzas. Man šķiet, ka par to vien man būtu jāpiešķir papildus punkti, jo man arī tādas bija. Bet nu katrā ziņā tiku pie 7. Mani gan norāja, ka es varētu dabūt daudz vairāk tikai esmu ļoti slinka. (man nebija daudz darbu) Bet man ir kaut kādas problēmas ar nepareizību saskatīšanu savos darbos arī.
Mans klupšanas akmens esot kājas.
Bet ko var gribēt, ja es visu tiešām uzzīmēju pēdējā vakarā.
Un tad pasniedzēja tik viltīgi lika mums skatīties 100 g kultūras un kā gan es to neiedomājos- Viņa pati tur bija. Gribēja, lai mēs jūtamies iespaidoti tagad vai kā. man vienkārši tiešām ļoti nepatīk viņa. Man tā reti ir.


Katrā ziņā šī diena pat izvērtās tīri interesanta, kaut gan šķita, ka nekas cits kā mājas nespīd.
Pamanījos pasēdēt Route66 ar pāris arhitektiem. Ir diezgan interesanti ieskriet vecajos klasesbiedros. Bet klausoties šausmās par tēlotājģeometriju, jeb rasēšanu un visu citu, kas man būs tikai nākamgad, es nespēju ilgi izturēt.
Un mani fascinē, ka cilvēki tiešām mani atceras no zīmēšanas nodarbībām. Es viņus pilnīgi neatceros.

Un atkal jel Ķīpsalas keši no mums slēpjas maitas.

3 komentāri:

  1. Apsveicu ar sesijas beigām! Gan jau nav tik slikti :)

    Par tām kerzām gandrīz neticami, man likās, tev viņas tur vispār daudz cilvēku nevalkā, kur nu vēl pasniedzēja... Es saprotu, kā tu juties :D

    Nu, piemēram, kedas nav nekādi ūberunikālie apavi, kas nevienam nebūtu, bet tomēr zviedros viņu ir tik maz, ka, satiekot cilvēku kedās, tu kaut kā automātiski jūti ar viņu kaut ko kopīgu. kerzās vēl nevienu tur neesmu manījusi :D

    AtbildētDzēst
  2. Ou jē, man vēl trīs eksāmeni + lugas atrādīšana. Un mums pat vēl nav luga izvēlēta :D

    AtbildētDzēst
  3. Nu es neesmu vēl īsti nevienu ar kerzām arī redzējusi. Pat tāda sajūta, ka kerzas ir reti apavi, lai gan tā tiešām nav :D

    Laura, TURIES!!!!!

    AtbildētDzēst