trešdiena, 2011. gada 19. janvāris

Es gribētu, lai man patiktu tāda mierīgā un inteliģentā mūzika ar dīvainām domām, bet man patīk metāls. Neko darīt.
Kā var nemīlēt cilvēkus tad, kad esi viņus iepazinis. Cilvēki ir tik interesanti. Nezinu, cik ļoti garlaicīgam būtu jābūt cilvēkam, lai man viņš šķistu neinteresants. Tā nenotiek.

No rītiem dzert daudz kafiju un daudz melno tēju galīgi nav ieteicams.
Vispār sabiedriskajos transportos man ir vai nu nežēlīgi nāvīgi garlaicīgi, vai arī manas domas šaudās visādos nejēdzīgos virzienos. Tad šodien pēc kafijas izdzeršanas, sabiedriskais transports bija ļoti liela cīņa priekš manis. Centos saprast visu, kas notiek manā dzīvē, centos saprast savu nākotni. Un beigās biju sevi tik ļoti sastresinājusi, ka sirds dauzījās šausmīgā ātrumā un tad mēģināju pārcilāt prātā visus domu tematus, ko biju iztirzājusi, lai saprastu, kas tieši mani tik ļoti satrauca. Bet ziniet- neizdevās. Tas vienalga nedeva iespēju sevi nomierināt. Sabiedriskais transports ir ļoti neveselīgs.

Un es atklāju atklājumu: Zīmēšanas bēniņos, kur es zīmēju 4 gadus, pie griestiem ir tāds kā štābiņš uz sijām, kur var uzkāpt, pieliekot trepes un tur tad var taisīt pikniku augšā. Tiešām nošokējos.

5 komentāri:

  1. aww, es arī gribētu tos bēniņus un pikniku!
    Aicini kādreiz ciemos! ;D

    AtbildētDzēst
  2. Tur nevar tā visus aicināt ciemos. Nav jau mani bēniņi.
    Ja man pašai būtu bēniņi, tad gan es tevi uzcienātu :D

    AtbildētDzēst
  3. ū, forši par tiem bēniņiem. man skolā ir tāds tornītis, kur var uzkāpt pa ļoti stāvām kāpnēm, un tad tur ir tāda neliela telpa, kurā viss izkrāsots zili dzeltens. vispār būtu tur baigi labi, bet tur ir ļoti auksti un uz turieni var nokļūt tikai no viena kabineta, tad tam atslēgu jādabū.

    es gan negribētu, lai man patīk galvenokārt mierīgā mūzika. nu reizēm ir ok, bet ne pārāk daudz. un inteliģenti domāt jau tu vari arī pie metāla :)

    AtbildētDzēst
  4. Tie pat nav tādi kā bēniņi. Tā vnk ir tā kā koka plāksne (nu bišku stabilāk gan), kas uzlikta starp divām sijām, kur vienā pusē ir siena, bet uz trijām pusēm ir vnk plāksnes beigas, pār kuru var redzēt zemu grīdu :D pati platforma ir kādus 5 kvadrātmetrus liela.

    bet tas zili dzeltenais tornītis izklausās forši. jāpaņem tēja un sega, un problēmas atrisinātas. zviedros ir visādas foršas vietas es tā jūtu.

    AtbildētDzēst
  5. nu jā, bet lai tur tiktu, ir jādabū 6. stāva kabineta atslēga, ko īsti nevar dabūt, 6.stāvs ir tās krutās maģistu programmas telpas, nevis mūsu. citādi tur gan jau nepārtraukti būtu kāds ielīdis, tāpat kā RV1ģ stūrī :)

    AtbildētDzēst