svētdiena, 2010. gada 19. septembris

svētdienas- nekā nedarīšanas dienas

šis būs garlaicīgais ieraksts, ko es rakstu jo es esmu mājās un gribu būt mājās, lai izdarītu visu ko.

Esmu uzzīmējusi jau kādus piecus galvas zīmējumus priekš Tērpu vizuālās mākslas pamatiem. Es jūtos ļoti slikti, jo es pirmo izprintēju un paliku apakšā baltai lapai un tā nozīmēju. Mums teica, ka vajag izprintēt. Nesapratu jēgu no prientēšanas, ja es varu zīmēt no datora ekrāna. Bet nu izdomāju izprintēt, jo teica, ka būs jāliek blakus. Bet pēc izprintēšanas es nespēju nepalikt apakšā, lai zīmētu. Nākamos vairs neprintēju un turpmāk arī neprintēšu, lai nav tik milzīgs kārdinājums. Jau tā nav jēgas no tā, ka es vnk nozīmēju, kur nu vēl, ja es palieku apakšā un pārvelku pār līnijām.

Es pārskatīju savu last.fm library. Ziniet, tur nav tik daudz metāla kā man šķita. Jau desmitajā vietā man ir AFI, tūlīt pēc tam Mogwai, četrus tālāk ir Snow Patrol, Placebo un turpat arī Bītli, par ko biju pārsteigta, jo man nešķita, ka tik daudz viņus klausos. Jau otrajā lapā ir Led Zeppelin, Air Traffic, Baložu pilni pagalmi, Imants Daksis, Red Hot Chili Peppers, Auļi un Rainbow.
Vispār laikam pat vairāk ir kaut kas cits, nevis metāls. Bet kaimiņos vēlaizvien ir blackmetālisti. Jāpaskatās, varbūt viņiem arī Bītli ir otrajā lapā.
Lai kā tur nebūtu, es salādēju daudz jaunas mūzikas, ko atradu visādu savu kaimiņu library. Es skatos grupas pēc bildītēm. Man ārkārtīgi nepatīk pārbaudīt grupas Youtube, tāpēc es vnk lādēju un pēc tam klausos. Ja nepatīk, tad dzēšu ārā. Tā laikam gan ir ļoti neizdevīgi darīt.

Es tomēr mazliet vairāk raustos no visādiem trokšņiem mājās. Un manis dēļ nācās pateikt mammai par ielaušanos, tāpēc tagad arī mamma ir stresā.

Un es nespēju atrast sev atbilstošu zīmuli. šodien laikam es zīmēju ar visneatbilstošāko. Bet man nav citi pieejami.

Un tas čalītis, kas ir zīmējumā tapa datormācības pamatu stundā. tāds emo.
vispār šodien man ir laikam iedvesma zīmēt kkādu briesmonīti kā senāk pirms gadiem 2viem, bet man šķiet, ka tad, kad pabeigšu visu, būs jau pārāk vēls, lai zīmētu un būs jau arī rokas sāpes no līniju vilkšanas.

3 komentāri:

  1. uu, man patīk, kā tev tas čalītis uzzīmēts :) (un man neliekas, ka izskatās pēc emo)

    man arī bieži slinkums meklēt youtube, bet tad parasti ir tā, ka nav gluži tik briesmīgi, lai dzēstu ārā,un nevaru izlemt - atstāt vai nē, jo gan jau pēc kāda laiciņa tomēr vēl gribēšu paklausīties.

    nabaga Zanīte :( jūtu tev līdzi par tiem trokšņiem. labi, ka jūs tur vismaz 3 dzīvojat, vienam būtu vispār drausmīgi

    AtbildētDzēst
  2. Paldies (:

    man nav problēmu izdzēst. Man patīk dzēst. jo vairāk jo labāk :D

    nu nav tiiik traki. Man šķiet, ka tu pārdzīvo vairāk kā es :D

    AtbildētDzēst
  3. jā, man arī čalītis šķiet ok uzzīmēts.
    mana mūzikas lādīte arī ir mistrojums no ļoti daudz kā. tiesa, metāls kaut kur tālāk palicis. vairs tik ļoti neklausos.

    AtbildētDzēst