pirmdiena, 2010. gada 13. septembris

man nav neviena ūberkruta dziesmu teksta, ko šeit ielikt.

vispār interesanti.
Es nebiju uz vienu matemātikas lekciju, jo tai laikā bija Vecmammas bēres. Ar tādu attaisnojumu es arī nākamajā lekcijā devos pēc mājas darbu lapas, ko nebiju dabūjusi. Man to iedeva (katram ir savs variants) un tagad man jādodas uz nākamo lekciju bez mājas darba ar attaisnojumu: manā dzīvoklī naktī iekāpa zaglis pa logu un nozaga somu ar mājas darbu.
Cik tieši ticami tas izklausās? Es gaidu, kad manu mājas darbu apēdīs kaķis. (Tas nemaz nav tik neticami)

Mana dzīve pēdējā laikā nav īpaši iepriecinoša laikam, bet es nejūtos tik draņķīgi, kā varētu likties. laikam esmu imūna pret visādām draņķībām, kas notiek manā dzīvē.
Nu būtībā tas, ka es to drukāju blogā vien nozīmē, ka nekas briesmīgs nav. Jo īstas ciešanas jau neviens nedrukās blogā. Nu tā vajadzētu būt.

Rīt es uzvilkšu kerzas un cerēšu, ka tās vismaz mazliet balstīs manas kājas, jo neliekas, ka viņas pašas spēj nostāvēt.
Ja nebūtu dabūta pirmā vieta tai Žurku skrējienā, tad būtu galīgi slikti, bet tagad es vienkārši nespēju nožēlot savas sāpes. Tagad es domāju, vai pa tiem 15 Ls nopirkt kādu drēbes gabalu vai izdarīt varbūt ko sakarīgāku.
un, Matīss, es sapratu, ka tas esi tu, kas man pīpina no mašīnas, bet to sapratu par vēlu. Vispār pirmo es atpazinu tavu draudzenīti.


ā. un man patīk, ja mani atceras pēc vienas redzēšanas reizes.

un es mēģināju izcelt no ūdens 8.5 kvadrātmetru buru ( nu windsērfngs aptuveni). Man nesanāca. Nu bura bija par lielu, bet nu it kā es tagad varu teikt, ka es mēģināju, lai gan man noteikti nesanāca un es iegāzos ūdenī.

un rīt man ir peldēšana. Mani galīgi nesajūsmina iespēja atrasties peldkostīmā. Vispār es ļoti daudz ēdu pēdējā laikā.

un es pieteicos pašpārvaldē un teātrī rtu. šitais man vienkārši jāpieraksta sevis informēšanas nolūkos.


2 komentāri:

  1. tu esi ļoti daudz apņēmusies.
    vēlu veiksmi to visu apvienot. manuprāt, rtu nav tik viegli visu izdarīt kopā, jo pirmajā gadā daudz darbu. pat par sevi uztraucos, jo mums ir ļoooti daudz semināru, uz kuriem ilgi jāveido prezentācijas utt. +vēl referāti un esejas. drīz vien varēšu ar galvu sienā skriet :D

    AtbildētDzēst
  2. es arī tā domāju, bet man ļoti gribas visu.
    Mani jau visi biedē, ka pēc kāda laika es attapšos ar kaudzi parādu, bet šobrīd ceru, ka man izdosies. nu ja man pāra nedēļās jādodas tikai 3 dienas uz skolu, tad ceru, ka man būs pietiekami daudz laika.

    bet pašpārvaldē es tā ļoti aktīvi tāpat neiesaistīšos. esmu diezgan pasīva tomēr, bet es centīšos.

    AtbildētDzēst