trešdiena, 2010. gada 22. septembris

Man laikam nekas īpaši aizraujošs dzīvē nenotiek. Tiešām pat nespēju īsti izdomāt, ko esmu darījusi.
Pirmām kārtām jāsaka, ka es biju šodien uz teātra tā kā pirmo nodarbību un tikai baigās sapratu, ka tā bija atlase un beigās viņš teica, ja nesaņemam ziņu līdz 7dienai, tad neesam uzņemti. Bāc. tātad, ja es šeit līdz 7dienai neierakstu superpriecīgu ierakstu, ka esmu uzņemta, tātad esmu ārā, jo es droši vien negribēšu rakstīt, ka esmu izkritusi.
Bet ir grūti stāvēt uz skatuves. Nesanāca īpaši labi.

Un atradu vienīgo RTU daļu, kas man pašlaik patīk. Tā ir bibliotēka. Aha. tieši tik nūģiski tas ir. Bet tur tiešām ir forši. Tur ir ļoti silts un tur ir pufi (jā, Laura, es tomēr viņus atradu) un tad tur var tik forši pagulēt. Tas gan priekš manis ir diezgan neveselīgi, jo es vienmēr atslēdzos.
Un tagad ir arī pirmā diena, kad es nokavēju lekciju. tās bija 10 min. Bet ja sākās, tad domāju, ka tas arī turpināsies.

un peldēšanā man ir tieši 3 latvieši no 20 cilvēkiem. fantastiski.



2 komentāri:

  1. Uuu,tad tomer īsti pufi, nevis lēti atdarinājumi! Jeej!

    Nav forši par krieviem, un es vēl šodien tualetē gribēju sūdzēties, ka man tur bija trīs krievu meitenes.

    AtbildētDzēst
  2. tikai par 3 krieviem es būtu sajūsmā :D

    AtbildētDzēst