otrdiena, 2010. gada 28. septembris

bibliotēka

Esmu beidzot ieņēmusi vietu savā bibliotēkā pie datora.
Man gan teica, ka man ir 5 min laika, bet nu jau ir 20 pagājušas.

Vakar es izmēģināju staigāt ar basām kājām (manas kurpes mani mocīja) . Un ziniet, bija pat tīri silts. Jau vasarā baskājanins cilvēks, staigājot pa Rīgu, pievērš uzmanību, tad varat iedomāties, kā uz mani tagad blenza. Bet tas bija vienaldzīgi.

Lai cik cilvēki sūdzētos, man patika šodienas laiks. tas nekas, ka 4 min pēc iziešanas no mājas manas kediņas bija slapjas un sala kājas. pat tās četras min mani pārsteidza parasto kedaino apsvērumu dēļ. brīnos, ka kājas nebija baseinos jau 5 sec no iziešanas brīža.
Mazliet gan nepatīk aukstums. Bet es tiku šodien baseinā pie saunas. Tas bija fantastiski. nu viņa nebija ļoti karsta, bet priekš manis tieši laikā. Krievu meitene gan sūdzējās, ka tagad viņai ir sarkana seja un nevar iet vairs uz lekcijām. smieklīgi. Un šodien arī dzirdēju sarunu par matu taisnošanu.
Es runājos tā pavairāk ar vienu krievu meiteni baseinā. Man gan pielīp viņas runas veids. Viņa runā lēni un atdalot teikumus latviski, tāpēc es arī tā runāju un jūtos atpalikusi. Bet vispār ir diezgan jauki, ka ir kādas 4 krievu meitenes un es esmu vienīgā latviete un viņas bieži runā latviski tikai priekš manis ^^ tiešām jauki, lai gan nav tā labākā sabiedrība.
un jāsaka, ka cilvēki peldcepurēs izskatās tiešām neglīti.
Un šodien jau mēs peldējām bez dēlīšiem uz muguras. tiešām progress. (tas bija sarkasms ja kas)

Man tikai nepatīk, ka te ir arī tādi snobiskie cilvēki. Ja pirmajā ģimnāzijā bija snobiski un forši cilvēki un viņiem tiešām bija iemesls būt snobiskiem. Tad šeit viņi ir vienkārši kretīni.

Un nonācu pie secinājuma, ka vispār esmu cīrulis, bet spiežu sevi būt pūcei.
Man tik ļoti patīk piecelties agri pirms visiem. Tad ir tāda forša rīta gaisma.

ā. un ja runājam par interesanto manā dzīvē tagad - tāda nav.

un tagad man ir jāsagaida māsas un jādodas vai nu meklēt kešus vai apmeklēt beidzot to graustu, kas te ir. Vēlaizvien neatceros, kas tas bija.
Man vajadzēja paadīt šitajā laikā, bet es bezjēdzīgi sēžu pie datora. Es vismaz ceru, ka tad man vakarā nebūs tik daudz jāsēž, jo būšu izlasījusi visas vēstules un visus blogus, un visus twitterus. cik sarežģīti. esmu atkarīga.

Izlasot Matīsa blogu, uzradās vēlme ieteikt kādu dziesmu, lai gan to nekad nedaru. Bet ne tagad.


EDIT (pēc 6 h):
šitais bija galīgi stulbs ieraksts.

Mēs neatradām nevienu no diviem kešiem, bet vienalga man patika apspriest auseklīšus un cimdiņus, un mēteļus. Pēc diviem neveiksmīgiem mēģinājumiem koordināšu ievadīšanā ar nolamāšanos mēs atmetām ar roku, bet es uzzināju smukas vietas un tagad es zinu, kur es iešu ēst, kad būšu liela un bagāta.

Tagad man kājās ir vilnas zeķes un es apsveru, ka varētu adīt arī zeķes.
Bet vispār man tīri patīk mans garastāvoklis tagad. Un gribās satikt Kārlīti.
un atceros, kāpēc es šodien nevarēju iet uz dančiem- autoskola. Pēc kādām stundām ievelsies Una un sajūsmināti stāstīs par to, cik viņa jūtas ideāli pēc dančiem un cik forši tas ir. Esmu tam gatava. Un uzzināju, ka viens čalis no dančiem mācās fiziķos.
Un laikam šovakar dabūju savu nostaļģiju ar ievīstīšanos šallē.

7 komentāri:

  1. kāpēc tu teici "māsas"? tev ir vairāk par vienu? Oo

    AtbildētDzēst
  2. nē. viņas ir man neradnieciskas māsas. Viņas ir māsas savā starpā. (:

    AtbildētDzēst
  3. Es zināju, ka tu pajautāsi :D
    Ja godīgi man nav ne jausmas, kā viņu sauc.

    AtbildētDzēst
  4. :D es smīkņāju lasot tavu blogu. Tik ļoti jauks ieraksts. Pat nezinu kāpēc. Bet man riktīgi patika :D

    Un jā, runājot par slapjām kājām, es šodien izgāju 7:00 no mājas, pēc 5min man palika slapjas kājas, mājās biju plkst.22:00 --> tatad manas kājas bija slapjumā 15h. Secinājumi--> šis laiks iespārda.

    AtbildētDzēst
  5. Tu esi jauka :)
    Uzadīsi man cimdiņus ziemai? (wasntme) :*

    AtbildētDzēst
  6. nu bļāa. vari beigt uzprasīties. es vienu jau esmu uzadījusi un tas bija domāts kā pārsteigums. tagad pats vainīgs :D
    un tev nav tiesību sūdzēties, ka viņš ir par lielu ja kas :D
    un manis adīti cimdi tev noteikti nederēs ziemai. viņi labākajā gadījumā ir rudenim. uz to tu vari necerēt.


    manējām kājām neklājās labāk. biju mājās 22.30. :S bet laiciņš jau smuks tikai auksts.

    AtbildētDzēst