pirmdiena, 2010. gada 6. septembris

one missed call

šodien bija ritīgi jauki. Smaids nepazuda. Ir spēks rīt doties uz Ķīpsalu un iepazīties ar cilvēkiem ar tekstu: "čau. man nav draugu un te visi ir dīvaini"


Es paskatījos savus pierakstus un Tērpu vizuālās mākslas pamatos man bija interesanti pierakstīts: "Modi nosaka geji, tāpēc sievietes ir pakaļā"
Tulkojums ir tāds, ka vadošie modes dizaineri ir vīrieši un turklāt geji un viņu ideāli sievietēm, protams, ir citādāki, tāpēc sieviešu mode ir diezgan vīrišķīga un tur nekas labs nevar sanākt.
Bet kad negribas pierakstīt ļoti gari un precīzi, tad visi saīsinājumi ir diezgan smieklīgi, bet domu var saprast. tikai šitā noteikti neattīstās valoda.
šitais ir tīri smuki. Man gan nav ne jausmas, kas tas ir un kad un kāpēc, bet es iegūglēju 'fashion balck' un man izmeta. Man gan vairāk laikam patīk fotogrāfijas, jo tērpus es praktiski neredzu.

Īstenībā es nesaprotu, ko tieši es daru sevis izvēlētajā programmā, bet aizvakar es atcerējos, kāpēc es izvēlējos to un tagad nesaprotu, ko es sev ar to vēlējos pierādīt. Un vai es to vēlējos pierādīt sev vai citiem.

4 komentāri:

  1. "čau. man nav draugu un te visi ir dīvaini" jau nav nekas tik interesants. iespējams, ka cilvēks pats drusku tā justos, un tad viņš tevi tieši sajustu kā līdzīgu un varbūt pat teiktu "es tevi saprotu". vajag labāk izmēģināt to pieeju, ko es piedāvāju. tik tad nofilmē, jo es arī gribēšu redzēt sejas :)

    man patīk tavi lekciju pieraksti :D un bilde arī smuka.

    Un vakar es pirmo reizi pa ilgu laiku jutu, kā cilvēki mani patiešām uzlādē. Paldies jums par pusstundiņu Vērmaņdārzā!

    AtbildētDzēst
  2. Tas bija patiešām jauki, ka visas varējām savākties tā spontāni. :)

    Par to modi - geji ir vīrieši, kas pēc skata ir diezgan sievišķīgi paši, tomēr vienīgi geji dizaineri, ko es zinu ir Dolce&Gabbana (tātad abi divi) un Alexander McQueen. Karls Lāgerfelds, kurš diezainē trīs modes namiem (Fendi, Chanel un Kenzo), nav gejs. Turklāt Coco Chanel bija sieviete. Un ir vesela kaudze ar sivietiēm, kas rada modi. Bet, jā, vispār vīriešiem ir vieglāk izsisties dzīvē un būt ievērotiem. Tā tas ir bijis vienmēr.

    AtbildētDzēst
  3. :D hahaha, man vajag iemācīties saīsināt kā tev.

    AtbildētDzēst
  4. Nu ne jau es sev mācu tērpu vizuālās mākslas pamatus, Zane :D ko man liek, to es pierakstu. Tikai bišku saīsinot.

    Man ļoti nepatīk gari rakstīt.

    Un, Liene, es esmu pārāk gļēva, lai teiktu cilvēkiem, ka viņi ir stulbi (blush)
    un jaaaaa. Vērmanes dārzs bija foršiiii ^^

    AtbildētDzēst