trešdiena, 2010. gada 15. septembris

man pat kerzās mazliet ielija ūdens


es uzzināju, kāpēc mans otrs trolejbusa biedrs ar mums vairs nebrauc. Viņš atklāja ātrāku veidu, kā nokļūt ar citiem transportiem. Man gan tas neder, jo man ir tikai 7 trolejbusa maršrutam mēnešbiļete. šodien es braucu viena, jo vēlāk sākās lekcijas. Laiks paiet ātrāk, ja visu laiku nevajag uztraukties par to, vai es viņam riebjos, vai nē.
Un tas, kas ar mani vairs kopā nebrauc, iet uz ārstniecisko vingrošanu, jo viņam plaušās ir caurumi, tāpēc, ka viņš nodarbojās ar ugunspūšanu un ir iesūcis plaušās degšķīdumu. Tieši cik briesmīgi tas varētu būt.
Es ceru, ka viņi šito visu neizlasīs nekad, jo šitais ir mazliet stalkeriski.


Krievi ir ārkārtīgi runātīgi. Kad devos nopeldēt savus 50 m, lai mani iedalītu sliktākajā grupā, bija vēl 3 meitenes krievietes. Divas bija trenējušās jau nez cik gadus peldēšanā. Viņas 7 min laikā paspēja izrunāt visu dzīvi, lai gan bija pazīstamas tās pašas 7 min. Es tā negribētu.
Tāpat kā, man kursā viena meitene pilnīgā mierā pastāsta 5 cilvēkiem, ar kuriem viņa runā otro reizi, ka viņai bija depresija un viņa katru dienu mājās nepārtraukti raudāja. Nu varbūt, ka tādas lietas nevajag stāstīt.


Šodien bija ārkārtīgi smieklīgs moments. Mēs tur kādas 6 meitenes sēžam inženierķīmijā un tur runājamiem par šo un to. Es, iegrimusi "mēs zoostacijas bērni" lasīšanā, ko man iedeva šodien, īpaši necentos iesaistīties sarunā. Bet dzirdu: "Klau, jūs nezināt, kura ir tā meitene no mums, kura mācījās pirmajā ģimnāzijā?" Pēc manas ķiķināšanas, viņām nebija grūti saprast, ka tā esmu es. Es prasīju, vai viņas ar mani tagad nerunās :D viņas īstenībā izskatījās, ka izrāda cieņu. Tad viena teica: "Nav brīnums, ka tu visu saproti".
Sajutos kā slavenība.
Viena meitene ( No Preiļiem) nezināja, kas ir pirmā ģimnāzija un viņai paskaidroja, ka tur mācas ļoti gudri cilvēki. Nu man būs jātur savs rajons.

Es esmu pieķērusies 7tajam trolejbusam. Tāpat arī Ķīpsalai un Vanšu tiltam. Tas viss tagad ir tā mājīgi. Bet 17tais trolejbuss liekas tāds atsvešināts.


Un drīz noteikti būs nostaļģiskais vakars ar tumsu, lietu, ievīstīšanos šallē un briesmīgu nogurumu piedevām.





3 komentāri:

  1. lasu un smaidu, smaidu, smaidu (sevišķi tajā vietā par "nu varbūt tā gluži nevajag", nu tur es īstenībā rēcu, ne tikai smaidu)

    izklausās, ka ir labāk kopumā, ja tā ir, tad man prieks. un tagad tev patiešām būs viss visur jāsaprot.

    AtbildētDzēst
  2. :D:D man sanāca smiekli par to 1.ģimnāziju. Tik forši!

    AtbildētDzēst