ceturtdiena, 2010. gada 30. septembris

šodien bija tāda ritīgi priecīga diena.
manā galvā spīdēja saulīte.
Un sapratu, ka esmu reāla kuce :D (tas priekš manis zināšanai) piedodiet man, ja varat.
un man patīk, ja mani cienā ar šokolādes cepumiem ^^

Sapratu, ka man patīk Materiālzinātnes un ja es sēžu ar savu izbijušo trolejbusbiedru, tad ir pat interesanti. Ja mēs darītu visu, ko mūsu pasniedzējs liek, tad mūs drīz izmestu no mājām par dzīvokļu demolēšanu. Visas krūzītes tiktu iznīcinātas, mēģinot tās piespiest uzliesmot un koka slotu kāti tiktu iznīcināti mērcējoties vannā.

Diena beidzās ar atslēgšanos autoskolā un es goda vārds redzēju uz tāfeles ziloni.
Un man ir sarunāts makaronrandiņš, kas tik sen nav bijis ar precētu vīrieti.

ā. laikam pie vainas manas jaukajam garastāvoklim ir tomēr mana esošā stipendija ^^ Tas ir ārkārtīgi jauki. jāizbauda kamēr vēl var, jo pēc semestra es noteikti no eksāmenu rezultātiem nedabūšu stipendiju.

Mēģināju atrast kādu gudru grāmatu, lai smeltos zināšanas, bet tāda ļoti gudra laikam nesanāca. Bet es jūtos tā, it kā man vajadzētu "uzkačāt" savu intelektu. Un nevienam nesakiet, ka es nobastoju peldēšanu.
Bet man patika mana sabiedrība peldēšanas laikā. tas iepriecina.

4 komentāri:

  1. jēēj, apsveicu par stipendiju! :)
    un tev beidzot ir universitātes draugs/i... sēdēšana ar trolejbusbiedru radīja sajūtu, ka vajag uzkačāt intelektu?

    jūs māca par piromāniem? tu varētu padalīties ar savu šķūnīša pieredzi :D

    AtbildētDzēst
  2. pāldies (:
    jā. tev ir pareiza nojausma. es gribu būt gudra ķīmijā vispār.

    nu mums māca darīt visu ko ar materiālu un tajā ietilpst dedzināša un mums šodien bija visādas temperatūras.

    AtbildētDzēst
  3. oij, es arī apsveicu - stipendijas ir foooršas. :)
    bastošana tagad ir aktuāla. pff.

    AtbildētDzēst
  4. Uuu, apsveicu!!
    Es paliku trešā, protams, ka pirmie divi dabūja. Tā kā man reāli skauž un tev apkārt ir liels krutuma nimbs.

    AtbildētDzēst