otrdiena, 2010. gada 31. augusts

Man ir bail, ka visa dzīve paies bez manis.

Es nesaprotu īsti atšķirību starp sapņiem un īstenību. Pēdējā laikā man aizvien vairāk ir jāskaidro sev, ka tas un tas notikums bija sapnis, bet atkal šis un šis bija īstenība. No rīta vispār ir grūti pieslēgties dzīvei.
Mamma mani šodien nosauca par dīvainu, jo es no rīta viņai 3 reizes jautāju, kur mums ir jāiet. Nu tas gan laikam tāpēc, ka es vēl gulēju savā gultiņā, bet viņa bija okupējusi manu datoru. Tad es pēc katras reizes atcerējos, ka biju jautājusi to un man tika atbildēts, bet lai kā centos, es nespēju atcerēties, kur bija jāiet. Nu bija, protams, jādodas uz kārtējo autoskolas nodarbību.

Man tāda sajūta, ka es sapņoju to, ka es spēju kontrolēt sapņus. Bet tas bija tikai sapnis, jo es nemāku kontrolēt sapņus.
Vispār tāda sajūta, ka es savās smadzenēs visu izdomāju.

Man ir paniskas bailes kaut ko palaist garām.

3 komentāri:

  1. Es saprotu tās bailes, man arī mēdz tādas sajūstas pielīst.
    Man gan nav tik bail sajaukt sapņus ar realitāti (kaut gan reti tā gadās).
    Vairāk riebjas, ja iepriekšējā naktī ir bijuši tiešām riebīgi sapņi, tad otrā naktī ejot gulēt ir tā doma galvā - kaut nu šoreiz tā nebūtu.

    AtbildētDzēst
  2. pēc taviem pēdējiem ierakstiem/pedējā laika sarunām jāsecina, ka autoskolas nodarbību atcerēšanās nav tava stiprākā puse :)

    AtbildētDzēst
  3. Nu tas man kaut kā nav tas svarīgākais. Es tur eju tā starp citu :D

    AtbildētDzēst