trešdiena, 2010. gada 18. augusts

Sievietes ir psihas. Vīrieši- truliķi.

Daudziem cilvēkiem nekas neizdodas tāpēc, ka viņu smadzenes, viņu trīsarpus mārciņas smagie asiņainie sūkļi, viņu suņu brokastis, nedarbojas pietiekoši labi. Tiešām var gadīties, ka neveiksmju cēlonis ir tik ļoti vienkāršs. Dažiem cilvēkiem, lai kā viņi pūlētos, vienkārši nekas nepielec! Tā nu tas ir!
Tas ir mans superīgais Vonnegūts. Kad es jau biju metusi mieru grāmatai "Laikatrīce", es sapratu, ka tomēr tā ir fantastiska grāmata, bet es to sapratu par vēlu un Ikšķilē būšanas laiks man nepietika, lai to izlasītu.

Vispār jo vairāk es domāju, jo antisociālāka es kļūstu. Varbūt nevajag.

vispār Vonnegūtam ir arī šāds fantastisks citāts: If you really want to hurt your parents, and you don’t have the nerve to be a homosexual, the least you can do is go into the arts.


Ikšķiles laikā man bija trīs diezgan tādi īpatnēji sapņi. Pirmajā mans bērnības draugs pārvērtās par Vilkaci, otrajā Maiklam Skolfīldam (tam no Prison break) bija sarunu šovs un viņš bija kļuvis resns un viņam ataugušie mati bija sataisīti daudzās astītēs un viņš bārstīja tizlus jokus, bet trešajā es kopā ar Kārli dzinos pakaļ savam zīmēšanas skolotājam uz kaut kādu ūberkrutu automašīnu veikalu, kur mēs visu izvandījām.
Nezinu, ko manas smadzenes man vēlas pateikt.

Un es jau sāku pierast pie domas, ka es studēšu. Man tikai ir doma nogriezt matus. Pirms studiju sākšanās būtu īstais laiks, jo tad kursabiedriem tas liksies normāli, jo citādāk viņi nebūs redzējuši.
Labi, ka neviena mana klase nav bijusi ļoti inteliģenta, tad tagad būs vieglāk pierast varbūt pie kādiem ne īpaši gudriem cilvēkiem.
Un tagad šo nedēļu es centīšos veltīt cilvēkiem, ko es sen sen neesmu redzējusi. Nu vismaz tiem cilvēkiem, ar kuriem man būtu žēl zaudēt kontaktu pavisam.

ā. vēlviens Vonnegūta citāts: Otrais pasaules karš- cilvēces otrais neveiksmīgais mēģinājums izdarīt pašnāvību.
Nu nav tie izcili gudri citāti, bet mazliet pasmējos lasot.

10 comments:

  1. Bet paga, mēs to tavu skolotāju panācām vai nē? Demolēt ir jautri, bet mēs viņu arī sitām vai nē? :D

    AtbildētDzēst
  2. Nē. Viņš mūs piesedza. Jo visi saprata, ka mēs neesam klienti, bet, kad zīmēšanas skolotājs pateica, ka mēs esam ar viņu, tad visi likās mierā un mēs varējām turpināt demolēt :D Un beigās viņš mūs aizveda kaut kādā savā ūberkrutajā jaunajā mašīnā uz mājām.

    AtbildētDzēst
  3. Nēēē! Negriez matus! (nu vismaz ne daudz, jo šeit izklausās daudz). man patīk, ka tev patīk Vonnegūts.

    AtbildētDzēst
  4. Es pilnīgi to pašu teicu, ko tu Liene :D
    Man gan ir labs pamotojums - Zane nevarēs headbangot tad :D

    AtbildētDzēst
  5. Tā headbangošana ir vislielākais pret arguments ko es spēju iedomāties.
    Bet tā man baigi gribās. Es parunāšu ar vēl cilvēkiem.

    AtbildētDzēst
  6. Oi! Tu runāsi gan! Un kā vēl runāsi! Citādi es aprakšu visas šķēres, nažus arī. Zāģus piemetīšu klāt un vēl arī stiklus! Vispirms tev būs jāparunājas gan!

    AtbildētDzēst
  7. nē nu forši, ka ar mums tev nepietiek :D

    bet nopietni, cik īsus tu esi iecerējusi?

    AtbildētDzēst
  8. Ha ha, es laikam te esmu vienīgā, kas domā, ka Zanei vajag apgriezt matus, ne daudz, bet drusku, jo ir jau par garu! :D

    AtbildētDzēst
  9. Nu es gribēju tā pamatīgi.
    Tā drusku jau neviens neiebilstu laikam.

    AtbildētDzēst
  10. mm, par matiem, pārmaiņas ir derīgas. tie taču vienmēr var ataugt!

    un Vonnegūts - ir viņš interesants cilvēks. Es piekrītu Tavai pēdējā paragrāfā izteiktajai domai.

    AtbildētDzēst