ceturtdiena, 2010. gada 26. augusts

Mans ķermenis mēģina mani piespiest atpūsties.

Pirmām kārtām jāsaka, ka man nepatīk gaidīt, lai ko es ar to tagad domātu.
lai gan pēc gaidīšanas ir foršāk. Bet gaidīšanas process ir jauks tikai tad, ja esi pārliecināts, ka gaidītais pienāks. Ja esi gandrīz 100 % pārliecināts, ka nepienāks, tā jau ir muļķa cerība nevis gaidīšana.

Aiii. Lai ir vēlviens Vonnegūts: "I tell you, we are here on Earth to fart around, and don't let anybody tell you any different."


Pēdējās trīs dienas mana temperatūra svārstās no 36.6 līdz 37.6. Bet tas jau nenozīmē, ka es sēžu mājās.

Mans superīgais iznāciens visu nakti pārsalt Pārdaugavas pļaviņā noteikti nepalīdzēja man atveseļoties. Nu mēness bija kā laterna visu laiku debesīs. Bija gan degradējošas, gan attīstošas sarunas. Iepazinos ar vienu panku un meiteni, no kuras pankam bija bail. Viņa esot tiešām agresīva un vardarbību mīloša. Par lielāko šī pasākuma daļu mana mute klusē. Mājās biju 7 rīta ar vispirmāko transportu. Bet pagulēt sanāca tikai līdz 10 no rīta, jo man bija tik slikti, ka es nespēju nogulēt. Tā es visu laiku dīdījos. Bet Ibumetinu es dabūju tikai tad, kad pati aizgāju viņam pakaļ.
Nu es taču nevarēju laist garām vakaru bītlu numuriņā. Cik nu bītlisks viņš bija, bet vakars bija ļoti jauks. Baseins ar piepūšamajām Jack Daniels, Viskija un kolas pudelēm bija diezgan smieklīgs.

Un jums mani ir jāapsveic ar trešo autoskolas teorijas nodarbību. Es beidzot tomēr mācos.
Bet braukšana tik ātri nebūs visticamāk.


2 komentāri:

  1. Mums ir tikai trīs bijušas? Man sanāk piecas! (nu tu varētu kļūdīties tikai ar vienu, kurā tu nedaudz snauduļoji). :p

    AtbildētDzēst
  2. nopietni? :O piecas? tad jau diezgan normāli pastrādājušas. :D es galīgi nerēķināju. Uz dullo skaitu nosaucu.

    AtbildētDzēst