svētdiena, 2010. gada 29. augusts

drīz jau būs

Labi jaunumi. Es esmu vesela. Nu vismaz tā vajadzētu būt.
šodien no rīta pieceļoties, es nejutos tā it kā man pāŗi būtu pārbraucis ceļa rullis.

Piektdien es atteicos no jūras pārgājiena, jo nu ar temperatūru tomēr nav prātīgi divas naktis gulēt uz zemes teltī.
Sestdien bija piedāvājums vēl vienam pārgājienam, arī gar jūru. Uz šo es ļoti vēlējos doties, bet nu man pienāca piedāvājums braukt uz Siguldu uz Kalniešu spēlēm (Uzsvars, protams, bija uz to, ka Skyforger uzstājās ar folk programmu). Tā nu es lauzīju galvu. Vēl vakarā biju neizlēmības kalngals, bet laikam jau izvēlējos pareizo variantu, jo Siguldas variantā nav jāguļ uz zemes un ir iespēja sasildīties, ja nu es salīstu, bez kā šajās dienās nevarēja iztikt.
Pēc ilga laika es uz Siguldu tiku vesta ar mašīnu. (Atceros, ka pēdējā reize bija, kad pirms 7 gadiem dziedāju ansamblī un tur bija ierakstu studija.) Bija pierasts, ka es uz turieni stopēju. It kā esot vieglākais stopēšanas galamērķis.


Geocachings arī bija neatņemama mūsu mazā ceļojuma sastāvdaļa. Tas nekas, ka biju jau atradusi tos kešus, nebiju vēl viņus atzīmējusi, jo nebiju tad vēl piereģistrējusies.

šī bija pirmā reize, kad redzēju Skyforger ar folk programmu. Biju skatījusies video un domāju, ka laikam derētu gan kādreiz paskatīties. žēl, ka nebiju (atkal slimības dēļ) uz 11. novembra koncertu kādu laiku atpakaļ, kur dziedāja visu Strēlnieku albumu. Vispār laikam tomēr neesmu redzējusi viņus tik nenormāli daudz reižu. Vienmēr ir nojukušas visādas lietas.

Atkal sanāca mazliet izlīt un tā pļava bija diezgan hardkōr, jo bija vismaz 1 cm dziļš ūdens pāri. Beigās jau staigājāmies ar basām kājām. Un rimi arī tika apciemots ar basām kājām. Rimi jau vienu reizi biju izstaigājusi ar plikām kājām. Jāteic, ka Rimi atrasties ar basām kājām ir stipri patīkamāk kā Maximā. Vispār ir grūti paturēt apavus kājās.

Un vakarā bija maziņš filmu vakariņš pie manis, tikai nesanāca noskatīties vairāk par vienu filmu (Kas bija Sex and the City 2), jo bija ļoti aktīvas diskusijas par ekonomiku.
un es tagad arī sapratu kāpēc man nebija pārkonvertēta kartē euro nauda uz latiem. Jo ir taču brīvdiena.
tagad man istaba ir pārkārtota. Piekāst to spoguli, kas ir pretī manai gultai. jau sen vēlējos to izdarīt.

Es šodien neko nedarīju un jūtos labi par to.

ā. vakar es sazvanīju manus paŗgājienā gājējus. Viņi bija tieši starp vētrām, kuras viņus ielenca aizvien tuvāk un tuvāk. Bet esmu pārdzīvojusi vētru teltī. Nu ja telts ir normāli uzcelta, tad jau nav problēmu.


5 komentāri:

  1. ja jūs abi tajā bildē nesmaidītu, tad tu tur kopumā izskaties diezgan beigta :D

    AtbildētDzēst
  2. jā. Kārlis pārdzīvoja, ka viņa iecere smuki mani pacelt neizdevās :D es to pārvērtu par pusbeigtu.

    AtbildētDzēst
  3. Es tak teicu, ka izskatīsies, ka es tevi nogalināju :D

    AtbildētDzēst
  4. Nu domā, ka es to nedarīju speciāli?

    AtbildētDzēst
  5. Es jau neko nesaku :)
    Bet ir forši un smieklīgi :D

    AtbildētDzēst