sestdiena, 2010. gada 14. augusts

kaitinošie virsraksti

Pirmām kārtām jāsaka, ka es vēlos vīriešu kreklu. Es gribu ar tādu mājās staigāt. Man patiktos ar mazām svītriņām, bet derētu arī vienkrāsains. Es jau varu iztēloties, cik ērti tas varētu būt. Ja kādam ir kāds lieks, tad es klausos, ja ne, tad būs jāiet pastaigāt pa kādām humpalām, bet viņas jau vienalga nav tik lētas, lai es beztēmā pirktu vīriešu kreklus.

Tātad. ko es pēdējās dienās esmu izdarījusi.
ā nē. sāksim ar to, ko es gribētu izdarīt.
*aizbraukt uz Jelgavu, kur ir tas mūzikas pasāciens, kur ir Huskvarn. Tas ir galvenais, ko es gribu redzēt vēl un vēl.
*jāsatiek Vaira noteikti. Varbūt ar šampanieti kopā, kas tika apsolīts uz izlaidumu.
*jāparunājas par šī gada Brutal Assault notikumiem, kur es nebiju, pie kāda Brenguļa. (ļoti gribas zināt, kā viņiem tur gāja) varētu nākamo gadu neēst, lai būtu nauda par ko braukt.
*jāsaņemas un jāpamēģina Windērfings. Man būs personīgais treneris (nu trenere), kura pat apņemas samaksāt 2 Ls no manu 5 Ls dēļa īres. (forši, ka man māca un vēl pat bišku apmaksā)

Pēdējās divas naktis es gāju gulēt 6 no rīta. Nav veselīgs dienas ritms.
Pēc pirmās nakts man murgos rādījās tas geocachings, bet tā jau bija interesanti. Sāku piešauties tam visam. Un pēc telefona zvana nākamajā dienā biju priecīga, ka tomēr visur esmu ar vienu niku, jo tad mani var atpazīt. Kuram gan vēl varētu būt niks- zanebomis. Esmu jau 15 savākusi ^^

Un bija arī zvaigžņu krītošā nakts. Beidzot tiešām tā pamatīgi redzēju, kā krīt zvaigzne. Bez saldējuma kastes, bet tas galu galā nav galvenais. Ja man RTU būs kaut uz pusi tik labi draugi, kā man ir tagad, tad es jau būšu pārlaimīga.
bet vakars sākās ar RnR. Draugu, radinieku un paziņu skaits ir ļoti palīdzīgs, ja piedalies ģitāristu dueļos. Bija arī filma, kuru es lāgā neredzēju. Un nākamā diena ar tiem deju paklājiņiem, kur ir četras bultiņas un skan dziesma un ekrānā iet bultiņas un tev ir jāliek kāja uz pareizo pusi un beigās parādās rezultāts. Es jau jūtos atkarīga no viņa. Bet nav jau iespējas. Laikam pirmā taustāmā lieta, kam es tiešām gribētu krāt naudu :D

Es gribu uzzīmēt smukus kokus.

2 komentāri:

  1. Koki ir vienīgais, ko es smuki varu uzzīmēt. :D
    Es arī gribu vindsērfot. Man bija tāds vasaras mēŗķis!! :) /sazinies ar mani par to!

    AtbildētDzēst
  2. Tad mums ir jāiet uz jāzīmē koki ;)

    par to windsērfingu es nezinu. Es vnk pazīstu meiteni, kura ar to nodarbojas hobija līmenī un vnk piedāvāja, ka varētu mēģināt mani pamācīt. Nezinu kā viņai ar vēl kāda cilvēka apmācību.

    AtbildētDzēst