trešdiena, 2010. gada 11. augusts

cilvēku kolekcionēšana

Virsraksts nav nekādā saistībā.

Es laikam neesmu tomēr pelnījusi visu, kas man ir.

šodien atkal paņēmu Vonnegūtu no bibliotēkas. Cerams, ka tikšu ar viņu galā, bet tā kā tieši tagad esmu sākusi skatīties Prison break, tad varētu nesanākt labi ar grāmatām.
šodien no rīta piecēlos ar 50 cent mūziku. Netiesājiet mani pārāk smagi. Man to vienkārši atsūtīja un nekas cits neatlika. Māsa par mani smējās.

Un jau otro dienu pēc kārtas Biķernieku mežā līdz tādai tumsiņai. Šodien jau bija konkrēti tumsa, kad beidzot izkustējāmies no šīs tīri pat romantiskās vietas. žēl, ka gulēšana zālītē pieder tikai vasarai. vasarai pieder tik daudz labu brīžu. Lai gan ziemai ir tējas un segas mirkļi.

šovakar māsīca pie māsas piekāpusi un savāc manu gultu. Bet ir tik forši, kad kāds atnāk pie māsas ciemos, tad parasti viņa ir smaidīga un ir forši parunāties. Tas nekas, ka viņa pateica māsīcai, ka man ir bail no viņas, jo viņa ir pārāk ideāla. Pāsmējāmies kopistiski.

1 komentārs:

  1. Gan ziemai, gan vasarai ir savi plusi. Ziemā mums būs karstvīns un segas ;)

    AtbildētDzēst