svētdiena, 2010. gada 2. maijs

man būtu/nebūtu jāraksta?



Vispār esmu priecīga, ka es klausos metālu. Citādi būtu tik daudz palaidusi garām. Un man būtu uz pusi mazāk draugu.
Un es gribu festus. ļoti. Daudz labas mūzikas.
Bet pirmām kārtām Skyforger.


par metālu var arī smieties.








Man šobrīd ir prieciņš vienkārši.




Ir dažādas antisociālitātes.
1.- bailes no cilvēkiem.
2.- cilvēku ienīšana.




Un šobrīd man būtu jāizvācas no savas istabas, jo turpmākās pāris dienas tajā dzīvos divas vācietes. Es gribu pie kāda dzīvot. Vai arī es gribu izmantot autoskolas telpas kādreiz gulēšanai. Man gribas pamēģināt, kā tas būtu. Varētu paņemt kādu filmu un sēdēt mācību telpā, projicējot uz sienas filmu.
Bet man ir problēmas ar gulēšanu pie citiem.

Man ir neliela dulluma sajūta galvā no šīsdienas pastaigas no Vecāķiem līdz Sarkandaugavai. Tas saucas- "Kačājam" kājas. Un bija pikniks zālājā pie rimi. ^^

Un man ir nākotnes plāns. Tad, kad mēs būsim lieli un bagāti, tad mēs nopirksim deviņstāvīgu daudzdzīvokļu māju ar lieliem logiem, kur ir daudz balkonu un terašu. Un mums būtu vajadzīga visa māja, lai visi kaimiņi mums netraucētu un tad mēs dzīvokļus dāvinātu draugiem un pie viņiem ietu ciemos visu laiku.
Bet vīnogu lauki Francijā neizpaliek.




TĒJA TĒJA TĒJA.

Es zinu, ka bildē ir Slipknot vārdi, kas pēc idejas man nepatīk, bet man patīk tā bilde. Tā galīgi nav manējā, bet kaut kad sen tiku pie viņas un domāju, ka autori šo vietu nekad nesasniegs.
Šobrīd mēģinu nosist kakla sāpes dzerot tēju milzīgā daudzumā.

Un gaidu, kad nolādēsies
Lost 3šā sezona.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru