pirmdiena, 2010. gada 31. maijs

gaļas ēdāji

Nu mazliet lielā mācīšanās atmaksājās.
Un esejas temats bija ļoti pateicīgs. "Atziņas, kas nenoveco"
Mazliet iegāzos ar dzejoļa analīzi, bet kurš gan var zināt, ka Pliekšāns ir Rainis. (wasntme)

Un šodien paspēju apciemot Jelgavu. Tas ir tik vienkārši.
Un ziniet- Es piepildīju savu sapni nostopēt kravas mašīnu. Mums jau šķita, ka būs ilgi jānīkst uz ceļa, kas ved uz Rīgu, jo kurš gan pirmdienas vakarā brauc uz Rīgu, bet mūs savāca kravas mašīna. Es sēdēju gultā un tur bija ritīgi ērti. Un šoferim nepatika ķīnieši.
Ja es vēl nesaslimšu, būs pavisam jauki.
Ā. un šodien es sapņoju, ka mana māsīca ir vampīrs. Man jau šķita, ka ar viņu kaut kas nav kārtībā. Jo kā gan ir iespējams būt tik skaistai.

Un rīt ir divu astronomisko stundu HC matemātikas konsultācija. Bet visa diena pēc tam brīva ^^

3 komentāri:

  1. Tās gultas ir ērtas, vienubrīd pat domāju, ka ja tas nebūtu bīstami ceļa vidū tā darīt, ka varētu tev pievienoties :D

    AtbildētDzēst
  2. Nu tik daudz vietas tur nebija :D

    AtbildētDzēst