svētdiena, 2010. gada 16. maijs

Atmiņas kopā ar tagadni

Pēdējās brīvdienas ir tik ģeniālas, superīgas, ideālas un saulainas, un kļūst tikai labāk. ^^

Aprakstīt visu man negribas. Svarīgi jau nav notikumi, bet emocijas.
piektdiena bija forša, sestdiena bija foršāka, svētdiena bija vēl foršāka. (Tas ir pat apbrīnojami.)
izbaudīta daudz dejošana lietū. DAUDZ DAUDZ DAUDZ. Tā ir priekšrocība vasarā. Un smieklīgi skatīties tad uz ļaudīm ar lietussargiem.
Jāuztaisa "darāmo lietu saraksts"

Galvenais, lai ir balkons.

Un muzeju naktī man visvairāk patika Zviedros spēlējošais orķestris. Tiešām ģeniāli. Man patīk vijoles, čelli, bungas, ģitāras, flautas. Visi mūzikas instrumenti ir tik ideāli. Manas ausis vienmēr priecājas par smukiem mūzikas instrumentiem. Tāds spēks plūst no mūzikas. Un kapoeiras demonstrējumi arī bija jauki. Vajadzētu pamēģināt. Tik daudz dzīvē vēl jāpaspēj.

Studentu dzīvokļos nekad netīra virtuvi- Tagad esmu pārliecināta. Tas ir tur, kur ir Betmena zīme debesīs. Man tīri labi patīk arī pasniegt brokastis gultā.
Vispār tāds izbārstīts stāstījums. Bet es rakstu sev.
Uztraucos par rītdienu.

Šīs bildes ir ne pa tēmu. Vienkārši neesmu ielikusi. Un man sapņojās labi sapnīši naktī.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru