otrdiena, 2010. gada 4. maijs

Sausi

Man mazliet nočkarējās fonts blogam, tāpēc es pārtaisīju un tagad visi mani iepriekšējie blogi ir diezgan nesalasāmi. Skatīšos kāds būs šis.

Man ir cerība rīt piecelties laikā, jo negulēšu savā istabā un domāju, ka tāpēc es nespēšu nogulēt ilgi, bet tā ir naiva cerība varbūt.

Apbrīnojami, ka Sāras dzīvoklī vienmēr ir kādi jauni ārzemnieki ballītēs- vācieši, itāļi, šveicieši. Angļu valoda mani dzen izmisumā.

3 komentāri:

  1. īīī! nu, tik forši!
    es arī Tevi atradu blogā!
    pssst. čau!

    Mint.

    AtbildētDzēst
  2. Sāras dzīvoklis ir kaut kas apbrīnojams :D
    Pirmkārt tur ir daudz vietas, otrkārt tur mēdz būt tiešām daudz nacionalitātes :D

    AtbildētDzēst
  3. treškārt- Sāra ir forša :D

    Un Mētra.
    Es jau tevi biju sameklējusi caur Kārli, bet uzskatīju sevi par pārāk zemu, lai sekotu tavam blogam :D

    AtbildētDzēst