svētdiena, 2010. gada 23. maijs

pirmseksāmenu stress

Mans plāns izdevās.
muahahahaha.

Es zināju, ja es palikšu Rīgā, tad vai nu vispār nebūšu mājās vai nedarīšu neko, bet pilnīgi un noteikti nemācīšos.
Tāpēc man bija viltīgs plāns doties uz Ikšķili, jo izvēlē starp ravēšanu un mācīšanos tomēr uzvar mācīšanās un neviens nekad nemēģinās aizkavēt manu intelektu.
Tā nu es šodienu pavadīju mācoties angļu valodu. Grūti pateikt cik man tas palīdzēja, bet vismaz nebūs tik lieli pārmetumi pašai sev, kad dabūšu nožēlojamu C līmeni.

Un rīt ir 3 konsultācijas.
Kurš teica, ka mācības ir beigušās?

5 komentāri:

  1. fui, pārstājiet taču jūs visas mācīties :D
    tad es jūtos slikti, ka nemācos, sevišķi tāpēc, ka tāpat neko nedaru...

    kas tad ir 3. konsultācija?

    AtbildētDzēst
  2. Man beidzot sanāca. (saulīte)

    jau noskaidrojām, ka sajaucu ar konsultācijām. un fuu. Labi vien ir.

    AtbildētDzēst
  3. hm, mjām, man vēl līdz septītajam mācības, un tad sākies sesija.

    AtbildētDzēst
  4. " ..nožēlojamu C līmeni. "

    sanāk, ka esmu pamatīgi nožēlojams =)

    AtbildētDzēst
  5. ne jau tu esi nožēlojams, bet līmenis ir nožēlojams.
    Lai kā nu tur būtu, man vienkārši nepatiktu C līmenis angļu valodā.
    Katrs var vēlēties labāk nekā viņš patiesībā ir.

    AtbildētDzēst