svētdiena, 2010. gada 30. maijs

es negribu atcerēties angļu valodas runāšanas daļu!

Šodien bija ārkārtīgi dīvains sapnis.
Sapnis bija par zīmēšanas gaitām. Pasniedzējs bija noteicis cilvēkus, kas ir pietiekoši augsti, lai caur portālu kravas mašīnā, dotos uz citu pasauli, bet es nebiju atzīmētajos cilvēkos un lai kā es centos, es netiku.

Tagad pie realitātes.
Man ir uznākusi mācīšanās. Beidzot varbūt kaut ko izdarīšu.

Bet tagad es neesmu rakstījusi ilgi.
Tik daudz kas atkal ir noticis.
Mana vēlme te rakstīt visu, ko es daru un jūtu, nav sanākusi.

Būtībā ir uznākusi neliela pasivitāte. Domāju, ka tas ir nostaļģisku iemeslu dēļ.

Ziniet. Es pirmo reizi atvēru šampanieša pudeli. Vienmēr uzticēju šādas darbības citiem.


Es šodien pat neaizbraucu uz jūru, jo biju apņēmusies mācīties. Pa vidu mācīšanās, es noskatījos filmu "you've got mail"
Tā laikam ir tā filma, ko Matīss sauktu par "raksturīgu meiteņu filmu". Drīzāk jau tā būtu pusmūža sieviešu filma, bet vienalga ļoti jauka tikai bez jebkādas jēgas. Skatīties filmas pa tv, man vēlaizvien šķiet saistošāk, kā uz datora.

Es atklāju kā rīkoties ar tv pulti (esmu apbrīnojami gudra), un tagad manam skatam paveras daudz mūzikas kanālu, ko es varu izmantot, ja manam datoram atņem pagarinātāju, kā tas notika pēdējās dienās un tādējādi es nepalieku pavisam bez mūzikas.

Nee. es neesmu pilnīga lūzere un piektdienas vakarā nebiju mājās. Es biju tai pašā "Rock'n'Rigā". ļoti priecājos, ka "Million light years" nebija vienīgie, kas tur spēlēja, jo viņi bija atbaidoši un, protams, ka The Triggers uzvarēja.
Un vēl tai dienā bija Fizmatu orientēšanās sacensības pa Rīgas centru. Vēlreiz esmu vietās, kur man gluži nav jābūt, jo nu fizmats es tiešām neesmu un neplānoju it kā kļūt, bet man ir jauns krekls, ar ko gulēt.

1 komentārs:

  1. jā, es tāpat savu szf kreklu izmantoju.
    jau otro reizi jāpiemin, ka bildes, kas ieklīdušas dr.lv portālā, man patīk. (:

    AtbildētDzēst