ceturtdiena, 2010. gada 13. maijs


Šodien man ļoti noriebās visi riteņbraucēji, jo es arī gribu. Es apņēmos paskatīties laukos uz saviem vecajiem padomjlaiku riteņiem. Varbūt viņus var reanimēt. Aizdomājos par šo lietu un tad atcerējos savu balkonu, kas ir pilns ar visādām vēsturiskām lietām. Un tiešām... man uz balkona ir CCCP laika ritenis. Viņš gan ir vīriešu, bet jo vairāk es uz viņu skatos, jo vairāk man šķiet, ka viņš ir tīri jauks priekš manis. Tikai ļoti sarūsējis un sēdeklis ir ļoti augstu. Tas sēdeklis arī ir lielākā problēma. Viņu nevar dabūt zemāk. Riteņa rāmis izskatās aptuveni tā, kā tas fotogrāfijā, tikai manējais ir vēl vairāk sarūsējis un tie stūres ragi ir uz augšu. Un ziniet ko? Viņam ir pat dažādi ātrumi. Esmu gan diezgan pārliecināta, ka viņus nevar pārslēgt vairāk.
Bet tas sēdeklis visu samaitā. Un vēl riepas varētu būt cauras un viņam nav atstarotāju pietiekamā daudzumā.
Būs vien jābrauc uz laukiem un jāmeklē kāds cits aizvēsturisks ritenis.

Meklēju visādas alternatīvas, lai nebrauktu ar sabiedrisko transportu. Šodien uz tilta redzēju čali, kuru bieži redzu uz tilta. Tad man rodas jautājums, vai viņš visur iet ar kājām. Un varbūt man arī tā vajadzētu. Bet ritenis tomēr būtu labāks.

3 komentāri:

  1. vispār es sākumā padomāju, ka tev kāds depresīvais noskaņojums, kad ieraudzīju, ka raksts būs par riteņiem, bet šitāda bilde...

    nu riepas un atstarotāji gan jau nav baigā problēma :D

    AtbildētDzēst
  2. nu vnk visi attēli, kur bija veseli riteņi, viņi bija pārāk spīdīgi un skaisti, lai viņus varētu salīdzināt ar manējo :D es negribēju melot tautai.

    cik maksā jaunas riepas? (wasntme) man šķiet, ka viņas nav tik viegli salīmēt.
    nu ja mani pieķer bez atstarotājiem, bez tiesībām un bez visa pārējā, tad tā varētu būt problēma. :D

    AtbildētDzēst
  3. nē nu es jau vispār to biju domājusi tā, ka atstarotāji droši vien nav dārgi, bet kā nu kurš saprot :D

    par tiesībām es ar tieši kaut kad skatījos, tie jaut., kas bija internetā, bija ļoti viegli, bet tā kārtīgi neesmu izpētījusi, kas, kā un cik maksā

    par riepām - ja vecas un saplīsušas, tad gan jau labāk jaunas, bet nezinu, cik maksā, galīgi neesmu speciālists šajā jautājumā :)

    pati jau kuro nedēļu nevaru aizvilkties uz kādu riteņu veikalu

    AtbildētDzēst