svētdiena, 2010. gada 30. maijs

šodienas neinteresantums.

es iemācījos kā pantiņu iespraudumus, kurus neatdala ar komatiem.
Jācer, ka mana mācīšanās ko līdzēs.
Šobrīd esmu vienīgā, kura domā izvēlēties dzejoļa analīzi.
Un ceru, ka Jaunsudrabiņa "Aiju" varēs pielāgot esejas tēmai.

Lai kā nu tur būtu, bet šodien atklāju, ka man patīk Mācītāji. Viņi ir tādi ļoti harmoniski cilvēki. Tāpat kā visi folkloristi. Ar viņiem runājot, var just, ka viņi zina, kas viņi ir un ko viņi grib.

Un vēl šodien vakarā skrienot (Nē, es to nedaru regulāri) , man uzbruka kaija. Nesapratu, kas viņai nepatika. Bet beigās, kad jau viņa jau pāris reizes planēja tieši kādu metru virs manas galvas, man kļuva pavisam baisi, jo tomēr viņa ir diezgan milzīga un tas knābis ir draudīgs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru