trešdiena, 2010. gada 2. jūnijs

LOST

Nu jau ir kāds laiciņš pagājis, kopš es noskatījos visu Lost.
Esmu pārliecināta, ka katrs ir redzējis vismaz kādu sēriju no šī.
Īstenībā es pat nezinu, vai es ieteiktu šo skatīties. Bet katrā ziņā es biju sajūsmā.
Visvairāk, kā jau vienmēr un visur, man patika tieši cilvēku savstarpējās attiecības, viņu domāšana un rīkošanās katrā no situācijām. Nu es zinu, ka to tāpat visu izdomā, bet vienalga forši.
Tagad kādu laiku nevajadzētu iesākt skatīties kādu citu seriālu, jo milzīgs laika patēriņš tajos brīžos, kad vajadzētu darīt ko citu.
Bet vispār nesaprotu, kāpēc es bieži vien nespēju noskatīties kaut vienu filmu līdz galam, bet ar seriāliem tādu problēmu nav, lai gan pavisam kopā viņi paņem MILZONĪGI daudz laika.
Man vispār pielīp visādas šitādas atkarības, tāpēc nekad nevajag sākt.
Un tāpēc es arī nekad neko nespēlēju, jo zinu, ka kļūšu atkarīga un tad mana dzīve būs nolemta.


Šis laikam pat tīri patiesi parāda, kas un kā notiek Lost'ā. Bet vienalga interesanti.
Vispār es esmu nūģis.



Bet man patika tas 'Smoke monster'. Viņam bija ļoti labas skaņas piemeklētas. Es nesaprotu, kā to var izdomāt. Un viņš izskatās jauki ^^
Bet tagad tas ir beidzies. Jesss. Pēdējā sērija ir aizgājusi un nebūs vairs nekā tāda.

3 komentāri:

  1. Vairāk laika paiet skatoties, bet toties nav jātērē laiks domājot, kādu filmu skatīties nākamo, ir vienkārši nākamā sērija :D

    bet jā, eksāmenu laiks vispār nav tas labākais, kad nevarēt laicīgi aiziet gulēt, jo vēl vienu sēriju gribas redzēt. tam jāpagaida vasara...

    un es neesmu nevienu sēriju no šī redzējusi (blush)

    AtbildētDzēst
  2. ō jā. Ir DAUDZ nākamās sērijas :D

    bet vasarā jādara visādas aktīvas lietas nevis jāsēž pie kāda gara seriāla.

    Nu ja tu skatītos kādu no vidus, tad diez vai vispār ko saprastu.
    Bet es ieteiktu tev paskatīties kaut ko, kur ir tas 'Smoke monster'. Viņš ir ritīgi labais. Bet tas pārsvarā uz pēdējām sērijām ir.

    AtbildētDzēst
  3. diezgan amizanti. es nesen par Lost ar vienu meiteni runāju. pati esmu redzējusi kaut ko nedaudz no pirmās sezonas, bet izteicu vēlmi skatīties. +kaut kā nebiju dzirdējusi sliktas atsauksmes.

    AtbildētDzēst