pirmdiena, 2010. gada 6. decembris

spriedelējumi tāpat

Šobrīd esmu aizrāvusies ar ķīmiju, bet tas nepavisam nav interesanti.
Rīt jāmēģina aizstāvēt 3 laboratorijas darbus. Man kaut kā neticas, ka tas būs ļoti viegli.
Un rīt būs jāceļas un būs auksts un es zinu, ka es nolādēšu visu pasauli par to, ka jāceļas.
Es nesaprotu, kāpēc Anods vienā vietā ir ar plusiņu, bet citā- ar mīnusiņu.

Bet man ir daudz mandarīnu mājās. Bet Ziemassvētku sajūtas nav. Un ceru, ka tik drīz nebūs, jo Ziemassvētku sajūtai ir jābūt Ziemassvētkos nevis mēnesi iepriekš. Bet būtībā ir jau 6tais Decembris.
Beet šodien bija ārkārtīgi jauks laiciņš.
Ir grūti iziet ārā, jo es jau te sēžot stipri salstu. Liekas, ka vējš staigā pa dzīvokli un dauzās pie loga.
Bet divreiz šodien man izdevās būt ārā no mājām. Pirmā bija pietiekami nepatīkama. Viens vienīgs sabiedriskais transports. Bet otrā jau bija stipri jaukāka. Paldies.
Sniega puteņi ir viena no brīnišķīgākajām lietām ziemā.
un ir smuka skaņa aiz loga.


Un man no kursabiedrenēm tika dots tituls, kā patriotiskākajam cilvēkam, ko viņas jebkad ir redzējušas. ^^
Pirmkārt, es staigāju ar Latvijas karodziņu ap roku.
Otrkārt, es adu latviskus cimdiņus.
Treškārt, es biju sataisījusi krāsu gammu ar Latvijas karodziņu, Latvijas karoga krāsās kopā ar linu.
Cik nu tas ir patriotisma atspoguļojums, bet man patīk visādas latviskas lietiņas.
Es gribu uzšūt linu kreklu, bet noteikti būs sarežģīti uzšūt tādu, kādu es gribu. Ja, ieguldot milzīgu darbu, beigās nekas nesanāks, tad būs skumīgi.

3 komentāri:

  1. Bet sanāks, ja tu mēģināsi tad sanāks ;)

    AtbildētDzēst
  2. piekrītu Kārlim!

    es šodienas sniegaputeni, dienu, nnotikumus ārpus mājām esmu vaiksmīgi palaidusi garām, bet tagad gan ir jāpievēršas darbiem. ak!

    AtbildētDzēst
  3. Forši, ka jums ir lielāka pārliecība, kā man :D

    AtbildētDzēst