otrdiena, 2010. gada 14. decembris

samīļošanas tēma


Tā primitīvi apskāvienus var iedalīt divās kategorijās:

*kaitinošie

*jaukie

Kaitinošie ir tie, kurus tev sniedz tie ne īpaši ļoti tuvi pazīstamie cilvēki vai vienkārši cilvēki, kam nepatīk ciešs fiziskais kontakts. Viņi it kā priecājas tevi redzēt, paceļ vienu roku, apliek tev apkārt un knapi pieskaras mugurai. Pēc tādiem es parasti vēlos cilvēkam ietriekt cirvi galvā, jo nav jau jēgas.

Un ir jaukie. Un ir visjaukākie no tiem, kad tu tiešam jūti, ka cilvēks tevi apskauj un vēl piespiež sev klāt un reizēm pat paceļ. Tādi apskāvieni dod spēku. 

5 komentāri:

  1. oi, diezgan baisi īstenībā, cilvēks domā, ka ir draudzīgs, tevi apskaujot, bet tu tikmēr domā, ka varētu viņam ar cirvi iekraut :D es nezināju, ka tā kādam ir, man tagad būs viela pārdomām brīžos, kad jānolemj - apskaut cilvēku vai nē.

    un zini, es no tava apskāviena šodien pat drusku nobijos, jo nepamanīju, ka tu tur esi, man vienkārši kaut kas pēkšņi uzleca virsū :) Bet tik un tā bija baigi jauki

    AtbildētDzēst
  2. Nu es nezinu, vai citiem tā ir :D Bet nu man liekas, ja apskauj, tad apskauj nevis pieskaras.

    UUUn tāda bija doma tevi nobiedēt :D sanāca ^^

    AtbildētDzēst
  3. Man šķiet, ka man vispār tā ļoti nesimpatizē apskaušanās, it kā jau jauki, bet es neesmu laikam kinestētiķe tik liela :)

    AtbildētDzēst
  4. Es daļēji piekrītu Laurai. Man patīk, ja mani apskauj tad, kad ir grūti un vajag lai kāds nomieirna. Es parasti izvairos no apskāvieniem, jo pieskārieniem ir īpaša nozīme.

    AtbildētDzēst
  5. Ai labi. es jūs vairs nekad neapskaušu :D

    man senāk nepatika. Bet tagad es visu laiku gribu samīļoties.

    AtbildētDzēst