svētdiena, 2010. gada 12. decembris

Kāds tiešām lasa virsrakstus?

Galvenais... Es uzzināju, ka Domino tiešām IR iespējams uzkačāt skilu.

Un atkal tādas vispārējas domas par visapkārt pastāvošo iekārtu un manu nozīmi tajās.
bet tas vispār ir tā diezgan grūti, ka tu mācies un mācies 12 gadus skolā un tev nekas nav jāizdomā, bet te pēkšņi tev ir jāizdomā, ko tu vēlies iesākt ar savu dzīvi.
Nejūtos nobriedusi.
Vērojot savas darbības un vārdus, kas nāk ārā no manas mutes, atliek vienīgi pabrīnīties, ka dzīvē jau 19 gadi aizvadīti.

labi. piektdien biju uz pašpārvaldes noslēguma sēdi TOMĒR, kas bija kā piparkūku pasākums pirtiņā. Tas jau nekas, ka uz parastajām sēdēm es praktiski neesmu gājusi. ai ai ai. kauns.
bet vispār vieta bija fantastiska. gandrīz varēja nosaukt par dejas zāli lielāko istabu, kas tur bija ar spoguļiem gar malām. bet neviens nedejoja. Es tikai griezos.
Uzvarēju biljardā, zaudēju Novusā, neiegāju pirtī un tiku nogalināta apskaujot pāris reizes.
Bet man tik ļoti patīk naktīs iet pastaigāties. (nu tagad gan es to neparko nedarītu). Soļojot ap 4riem naktī mājiņās gan domāju, vai nebija nepieklājīgi tik agri iet prom, bet mājas bija tik tuvu un bija tomēr vēlme izgulēties, lai pie Zanes nākamajā dienā es nepieklājīgi neatslēgtos uz grīdas.
Ziniet, gulēt normāli bieži pietiekami daudz ir tiešām veselīgi un patīkami, lai kādas būtu citu domas.

Un atkal atklājums, ka Sloka ir sasodīti tālu :D
Bet nu jau esmu iemīļojusi, kā savējo ar visām tās rozajām mājiņām.
tik sen nebiju braukusi ar vilcienu. Viņa skaņa un vienmērīgā kratīšana ir iemidzinoša. tagad sapratu, kāpēc bērni guļ tad, kad viņus krata.
Pirmo reizi uzvarēju Aliasā. jesss. tiku piebarota ar garšīgām lietām un pentagrammas formā izgrieztu kūku.
Man patīk ciemoties.

Ziniet, man mazliet skauž, ka mana mācību programma nav dziļi izglītojoša.

4 komentāri:

  1. Atbildot uz virsraksta jautājumu- NĒ! :D

    AtbildētDzēst
  2. Es lasu. :D Piedod, ka pēdējoreiz, pie Tevis ciemojoties, "nepieklājīgi atslēdzos uz grīdas".
    Man šķiet, ka Tev ir ļoti interesanta programma. Manējā mani galina nost.

    AtbildētDzēst
  3. es arī lasu virsrakstus. :D jā.

    bieži vien pirmais gads kursiem ir fufelis.ir pāris fakultātes, kurām tad ir informācijas blāķi, citām tik ievadkursi. bet tas laikam nozīmē, ka nav tik daudz informācijas attiecīgajā jomā, ko padziļināti iemācīt.

    AtbildētDzēst
  4. Bet nu tu tomēr esi izlasījusi, Laura :D

    un Zane, no sākuma nesapratu, kāpēc tu ne pa tēmu pēkšņi te nevajadzīgi atvainojies, tad sapratu, ko es biju ierakstījusi. Nu 2 naktī tas tiešām bija pilnīgi normāli. :D Vnk pie Zanes es gāju pa dienu un tas būtu nejauki.

    Nu bet mana programma man nedod neko tādu, par ko es varētu dziļi filozofēt un ieinteresēt citus.


    Par virsrakstiem bija jautājums, jo kad es atkal nelaimīgi nonācu pie virsraksta domāšanas, tad domāju, kādi parasti ir citiem un ko līdzīgu uzrakstīt, bet tad sapratu, ka nekad tā arī neesmu izlasījusi nevienu citu virsrakstu, lai iedvesmotos tagad. bet laikam jau, ka citi lasa. būs man arī jāpalasa.

    Paldies, Mētra, nomierināji. Es pagaidīšu otro kursu. (:

    AtbildētDzēst