otrdiena, 2010. gada 14. decembris

Man šodien bija daži jauni atklājumi par kursabiedriem.
Man pat gribās iedot vienai meitenei bloga adresi. bet es laikam te pārāk briesmīgas lietas esmu sarakstījusi par RTU, ka nebūtu jauki, ja padomās, ka esmu kuce.
Būs jāsāk cenzēt.
Un man pateica, ka es izskatos pēc cilvēka, kam ir daudz draugu. Emm. Jo vairāk es domāju, jo tomēr nepareizāk tas šķiet. Pirmajā brīdī gan man tiešām tā šķita.


Vispār viens sen neredzētais cilvēks satikts. Tā bija fantastiska sajūta. Man patīk jauki cilvēki, kuri ir ar mieru arī pēc pusdeviņiem vakarā, kad pabeigti darbi, doties speciāli manis dēļ uz centru un veltīt man gandrīz divas h laika, lai es spētu izrunāt visu un uzzināt visu, kas jāuzzina.
Un jutos tā dīvaini pieaugusi sēžot civilizēti kafejnīcā ar kafijas krūzīti un apspriežot dažnedāžādus sīkumus un ikdienas svarīgās lietas.
Un man ir stress par Ziemassvētkiem un Jauno gadu. Svētki man vienmēr ir uzdzenuši stresu.


Un nekad neesmu iespējusi te uzrakstīt : baseinā zem ūdens ar brillēm paveras pavisam cita pasaule.
Pirmo reizi, kad es ieniru ar brillēm un atvērtām acīm, man bija tāds šoks. Paveras tik liels plašums. Un var redzēt kā cilvēki kustina kājiņas. Tas gan ir smieklīgi.

5 komentāri:

  1. Man prieks :)
    Tu peldot, nekad nevēri acis vaļā? :o

    AtbildētDzēst
  2. Man sāp acis, ja veru bez brillēm. Ja arī vēru, tad uz sekundi un neko tāpat neiraudzīju.

    AtbildētDzēst
  3. Jā, es arī nevaru atvērt acis zem ūdens bez brillēm normāli

    AtbildētDzēst
  4. Man gan ir reflekss zem ūdens peldēt ar vaļā acīm, lai arī kāds tas ūdens būtu, redzēt tāpat neko daudz nevar, bet pēc baseina daži mēdz piesieties par "skaistām acīm".
    Bet kad nopirku brilles... Jā, tiešām pavērās pavisam cita pasaule. Var redzēt krietni tālu un visam tik skaidri saskatāmas detaļas. Un redzēt kā citi kustina kājiņas arī ir interesanti. Tagad es tieši cenšos ienirt un skatīties, kas apkārt notiek.
    Un vēl man ļoti patīk, kad peld uz muguras, galvu noliekt nedaudz zemāk kā vajag tā, lai ūdens ir drusku pāri acīm, un tad skatities griestos.

    AtbildētDzēst
  5. Jā. es arī izmantoju katru izdevību, lai ienirtu un skatītos apkārt. tāds plašums un smuki, ka tālāk var redzēt tā tumšāk zilu ūdeni
    Man parasti ir bail ieraudzīt haizivis :D

    Es vienmēr skatos griestos, jo es nespēju noturēt galvu kā vajag. Nenormāli sāp spranda. Bet pāri acīm gan man ūdens nav.

    AtbildētDzēst