ceturtdiena, 2010. gada 9. decembris

neko

Vai nu man pēkšņi ir ļoti iepatikusies ziema, vai arī līdz šīm šī ir bijusi skaistākā ziema, kāda jebkad ir bijusi.Jo ir daudz smuka sniega un nav nemaz tik ļoti auksts.
un šodien bija pirmais sniega eņģelītis. Tas gan bija tā mazliet vientulīgi, jo kursa biedrene nevēlējās slapināties. (viņa man pārmet, ka es neko nezinu par modi. man patīk viņu šokēt ar savām nemodiskajām domām. un viņa tagad savus apavus sauc par NEkerzām, jo es aizliedzu to parodiju saukt par kerzām)
un par sniega eņģelīša veidošanu tiku nosaukta par "wicked child"
Un šodien pirmo reizi kāda mana kursabiedrene izteica atzinību par manu apģērbu. Man bija Kārļa krekls. Laikam biežāk būs jāvalkā vīriešu drēbes. Jo tad es visbiežāk dzirdu komplimentus. Varbūt, ka man vnk piestāv drēbes, kas man ir par lielu.


Nezinu kāpēc, bet fotogrāfijas, kurās nav cilvēki, man nešķiet interesantas. nu, protams, visam ir izņēmumi.
Bet nu dabas fotografēšana man liekas bezjēdzīga, jo dabas skaistumu nekad nebūs iespējams ielikt fotogrāfijā. Dabu var izbaudīt tikai tajā brīdī, tajā vietā

man ir slikti no ēdiena. Es negribu ēst, bet visu laiku ēdu.
šis ir tāds ļoti pa tēmu ieraksts :D

ā. un biju iegriezusies pirmajā ģimnāzijā un parunājos ar matemātikas skolotāju. Tomēr cilvēki, kas smaida, izskatās tik labi. Bija pat dīvaini viņu redzēt nebļaujam ar smaidu uz lūpām.
un neeeee. man nav akvareļu krāsas. Apsolīju māsai, ja viņa atradīs, tad visu vakaru viņai pienesīšu tēju.

5 komentāri:

  1. Ai, ja tu zinātu, kā man šodien kārojās ielekt kādā kupenā, uztaisīt kādu enģelīti vai vienkārši paripināties... Bet nebija īsti kompānijas... :(
    Šogad tiešām ir ļoti skaista ziema, šodienas putenis vakara laternu gaismā bija vienkārši brīnišķīgs ^^

    AtbildētDzēst
  2. Vienam pašam ar sevi ir skumīgi. Pat tad, ja kāds stāv blakus un rēc par tevi!
    Tev vajadzēja pagaidīt, kamēr man beidzas peldēšana un es būtu bezspēkā un iekristu jebkurā kupenā, kuru tu man stādītu priekšā :D

    AtbildētDzēst
  3. hm, jā, šī ziema tiešām ir ļoti, ļoti skaista.nevar nepriecāties. sniegputenis vispār bija kaut kas ļoti apbrīnojams! (: manuprāt, tiešām viens liels iemesls ir tas,ka tik tiešām nav auksti. var staigāt visur apkārt, lēnām baudīt un nesalt.

    es vēl sniega enģeli neesmu taisījusi. gan jau drīz... es gan šobrīd vairāk iedomājos jauno gadu, jo līdz tam ir plāns sēdēt vairāk vai mazāk telpās un drukāt referātus, eh.

    es atkal šodien ēdu maz, un priecājos par to (:

    AtbildētDzēst
  4. "jo dabas skaistumu nekad nebūs iespējams ielikt fotogrāfijā. Dabu var izbaudīt tikai tajā brīdī, tajā vietā." --> es par šo jau labu laiku domāju un pilnībā tev piekrītu :)
    p.s.tev izdevās dabūt fotoaparātu?

    AtbildētDzēst
  5. rīt izdosies (: uz nedēļu laikam būs.
    Beeet es vēl domāju vai ņemt vai nē, jo man nav īsti iedvesmas. bet varbūt, ka tu man viņu radīsi! :D

    AtbildētDzēst