pirmdiena, 2010. gada 29. novembris

Spriedelējumi par aukstumu/karstumu!

Man patīk tā sajūta, kad tu esi pilnīgi atsalis, ienāc iekšā dzīvoklī, bet nespēj iesilt un drebinies un tad tu saproti, ka citādāk nevarēs-IR JĀIET KARSTĀ VANNĀ! Un lai gan ūdens ir remdens, tas dedzina, jo tavām ledusaukstajām kājām un rokām, tas ir karsts, bet tu nepadodies un lej tikai karstāku un karstāku un tad ir tāda durstīga sajūta. It kā visu ķermeni durstītu ar sīkām adatiņām. Ne vienmēr to var paciest, bet tā ir tik fantastiska sajūta. Un tad rokas un kājas paliek violetas (nezinu, cik tas ir veselīgi).
Tā gan man pietrūka.
Tagad laikam tā būs bieža sajūta.

Un pēc vannas uzreiz šķiet, ka visapkārt ir silts ^^
Un šobrīd es ceru, ka manas kājas nesāpēs tik ļoti, lai mocītos ar bezmiegu. Mani bezmiegs moka praktiski tikai tad, kad man sāp kājas.

4 komentāri:

  1. Emmm,es neesmu īsti pārliecināta, ka tev vajadzētu šādi sevi mocīt. Tas varētu būt tik pat nejauki tavam organismam ka, ja tu dzerot karstu tēju uzēstu pa virsu saldējumu. :)

    AtbildētDzēst
  2. ā. manam organismam nepatīk, ja es ēdu saldējumu virs tējas? :D Man patīk tā darīt!

    AtbildētDzēst
  3. Taviem zobiem tas nepatīk :D:D līdzīgas ir paralēles starp organismu un karsto vannu pēc sasalšanas.
    Vismaz man tā liekas.

    AtbildētDzēst
  4. Interesants bezmiega iemesls.
    ļoti forši pateici - man arī patīk tādas dušas. Man vispār patīk duša, bet, kad esi nosalis un spēj tieši tā sasildīties. mm. :)

    AtbildētDzēst